השכרת ציוד לאירועים בים, בכל סדר גודל, ומותאם לשטח ולחווית אירוע מושלמת! מתכננים אירוע בים? חסר לכם ציוד? טוב שבאתם. אצלנו תמצאו את מגוון הפתרונות. 

יש מי שדואג לכם

אז איזה אירוע עומד על הפרק? מסיבה, גיבוש עובדים או יום כיף? זה לא ממש חשוב וכל סיבה היא טובה למסיבה. מה שחשוב הוא שלא יחסר לכם דבר ושהציוד הנדרש יהיה באיכות טובה, במחירים הוגנים, עם צוות שיביא אותו, יתקין אותו במקום ויאסוף אותו בחזרה בתום האירוע.

לפני שמתחילים חשוב להבין מראש את הקונספט של האירוע, סדר הגודל שלו והמיקום. יש ציוד שמתאים יותר למסיבה בחלל סגור, ואילו אחר שבלעדיו אירוע בחוץ, למשל בחוף הים, לא יהיה מושלם.

אחרי שעניתם על השאלות האלו, זה הזמן לתכנן את האירוע לפרטים. האם אתם מחפשים רק ציוד נלווה, למשל פינות הצללה לאירוע בים, פופים, ציוד הגברה ופינות ישיבה? או אתם רוצים גם לפתור את סוגיית האוכל והמשקאות ולהשכיר דוכני אוכל ושתייה לאירוע?

השכרת ציוד לאירועים נוגעת מגוון רחב של פריטים ואביזרים, החל משולחנות וכסאות, ציוד הגברה ועד למתקנים מתנפחים, תאורה, דוכני אוכל ועמדות מזון ועמדות הפעלה ומשחק.

השכרת ציוד לאירועים בים במחיר שפוי

אז החלטתם להפיק אירוע בים. בחירה טובה, כשלרשותכם עומד נוף טבעי וצלול, הרבה כחול בעיניים ואנרגיות טובות. עכשיו צריך להתאים את הציוד המתאים לאירועים בים, שישלים את התפאורה הטבעית.

הוא יכלול זולות למסיבות עם קונספט של רביצה, פופים ומחצלות, אמצעי הצללה למכביר, פינות ישיבה ושולחנו, ציוד הגברה ותאורה, פינות אחסון וקירור וכמובן, עמדות מזון ומשקאות, ואפילו מתקנים מתנפחים ועמדות משחק, בהתאם לאופי האירוע, גיל המשתתפים ונושא המסיבה, שבכל מקרה תהיה משוחררת וחופשית יותר, בשל המיקום שלה. אנחנו עומדים לרשותכם עם השכרת ציוד לאירועים בים כדי להפוך את האירוע לחווייתי במיוחד, נעים ומהנה, זאת מבלי שתצטרכו לדאוג לדבר.

לחברת רנטליין יש את כל הנסיון, היכולות המקצועיות והבנת הצרכים שלכם, כדי לספק לכם ציוד לאירועים ולפטור אתכם מבעיות אחסון ולוגיסטיקה. מעל הכל אנו מבינים את מגבלות התקציב ובונים חבילה לפי דרישה, זאת לאחר שיועץ מטעמנו הבין מכם את אופי האירוע, גיל ומספר המשתתפים.

אנו משכירים ציוד לכל סוגי האירועים בים. אירועי חברה, כנסים, ימי גיבוש, ימי הולדת לכל הגילאים, כולל מסיבות בת ובר מצווה, מסיבות רווקים, ימי כיף, וכל אירוע אחר.

זה בדיוק הזמן ליצור איתנו קשר. יש לנו המון פתרונות ייחודיים וחווייתיים, אנו עומדים בכל הדרישות, כולל לוחות זמנים וציוד מיוחד ואתם נהנים ממוצרים איכותיים, במחיר הוגן ועם צוות שגם יתקין לכם הכל, יתפעל את העמדות השונות ויאסוף את כל הציוד בתום האירוע.

צרו איתנו קשר עוד היום והצטרפו גם אתם ללקוחותינו המרובים שנהנים משירות איכותי ומקצועי של השכרת ציוד לאירועים.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם