קייטרינג חלבי לאירועים קטנים שכולם זוכרים

המאכלים החלביים הטובים ביותר מהמטבח אצלכם באירוע. תפריט קייטרינג חלבי מותאם אישית – אתם בוחרים את תפריט הקייטרינג שלכם ויוצרים אירוע ייחודי בעזרת השף שלנו.

תפריט קייטרינג חלבי עשיר הכולל את מיטב המזנונים הקלאסיים לצד מנות ומזנונים מיוחדים מהעולם שטרם טעמתם.

אירוע מיוחד עם קייטרינג חלבי מרגש שידברו עליו לאורך שנים!

לקוחות ממליצים

  • השכרת פינות זולה שאנטי לאירועים

    צוות רנטליין! היה לנו לעונג לעבוד איתכם! שירות מקצועי וברמה! ציוד איכותי ובמגוון רחב! 100% סבלנות. ממליצים ממש לשכור בהם. המחיר בהחלט שווה את זה.

    עדיה ביטקובר
  • טירה מתנפחת

    זכינו לשכור את שירותי חברת רנטליין, כולם היו מרוצים, הריהוט היה בהתאם למה שביקשנו. תיאום הזמנים שהוא ממש חשוב היה בהתאם ומעל הציפיות שלנו. חברה אמינה רצינית איכותית עם יחסי אנוש מעל המצופה וגם המחיר הוגן בהחלט, אין לי ספק בכלל שאני עוד אעבוד איתם בהמשך. ממליצה בחום לכל מי שמחפש שירות אמין ומחיר הוגן.

    עומר טל

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    קייטרינג חלבי לאירוע קטן

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים – תפריט עשיר שיקלע לכל טעם!

    אופציות נוספות לקייטרינג חלבי:

    דוכן בייגל סלמון – סלמון מעושן חם עם סלט עלי בייבי, ממרח מיונז, רמולד, צלפים ובצל אדום .
    בסטה מקסיקנית – טאקו במילוי צ'ילי קונקרנה ומבחר ירקות: גוואקמולי, ממרח פריחולס ופלפל חלפיניו ליד .

    בר פסטות מיוחד – בחירה של לפחות שני סוגי פסטה:

    פסטה ברוטב בזיליקום ועגבניות שרי
    פסטה אלי אולי
    פסטה ברוטב עגבניות אלפרדו
    פסטה ברוטב פטריות עם קרם קוקוס
    פסטה ברוטב עשבי טיבול

    כל המזנונים החלביים מגיעים כמזנונים מעוצבים בצבע לבן.

    בכל עמדה יש מלצר המגיש את האוכל ודואג לניקיון המזנון.

    קייטרינג חלבי לאירועים – טיפים קטנים לאירוע מוצלח

    החלטתם להפיק אירוע בעצמכם. בחרתם את המיקום המושלם שמתאים לכם ולאופי האירוע, הזמנתם את האורחים היקרים לליבכם ונשאר לכם דבר אחד לסגור (ואולי הכי חשוב)- האוכל.

    בשנים האחרונות הולכת ומתרחבת תרבות הקייטרינג לאירועים בכלל וקייטרינג חלבי לאירועים בפרט.

    קייטרינג חלבי לאירועים, למעשה, יכלול את כל המאכלים האהובים עליכם, כדוגמת פשטידות מעוררות תאבון, פסטות ברטבים שונים, סלטים מעולים שרק יפתחו את התיאבון, לחמים ומאפים שונים ומגוונים, וכמובן (אחת הסיבות לבחירת בקייטרינג חלבי לאירועים, לאלו מכם שמקפידים על כשרות)- הקינוחים החלביים, שאינם ניתנים להחלפה על ידי אף קינוח פרווה.

    אז מה חשוב לבדוק בעת בחירת חברת קייטרינג חלבי לאירועים?

    1. ראשית, לפני קבלת ההחלטה האם להזמין קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי- נסו להתאים את אופי האירוע לסוג הקייטרינג המבוקש. לדוגמה, קייטרינג חלבי לאירועים לא יתאים לחגיגות יום העצמאות שהחלטתם לערוך לחברים אצלכם בבית.
    2. בחרו חברה בעלת ניסיון וותק בתחום הקייטרינג לאירועים, חברה כזו תדע להכווין אתכם בבחירת המנות והתאמתן לקהל היעד, למזג האוויר (כן כן, מזג האוויר), לאופי האירוע ולתקציב שלכם.
    3. לכו לטעום את האוכל- טרם בחירת חברת קייטרינג וסגירת חוזה מול חברת קייטרינג לאירועים- לכו לראות אירוע , דומה ככל הניתן לאירוע שלכם, כזה שבו תוכלו להתרשם מסוגי המזנונים, מסוגי המנות המוגשות, מאופן שירות אנשי הצוות, מהתורים הארוכים או הקצרים שיעידו על מוכנות הצוות לאירוע ועוד. טעמו את האוכל והחליטו האם הוא לטעמכם.

    כעת, אחרי שבחרתם חברת קייטרינג חלבי לאירועים שענתה על הדרישות שלכם, נביא לכם טיפ זהב שיימנע מכם אי נעימויות:

    בקשו מחברת הקייטרינג לרשום בהזמנה את כל מה שסוכם עליו – עיצוב המזנונים או הדוכנים, מספר אנשי הצוות, לבוש אנשי הצוות, סוגי המנות, כמות המנות, אופן הגשת המנות, שעות הגעה וסיום אירוע, ואחריות לפינוי במהלך האירוע ולפינוי וניקיון אשפה בתום האירוע.

    בחירת קייטרינג חלבי לאירועים בהחלט יכולה להיות החלטה טובה, אך אתם חייבים להקפיד לבחור את חברת הקייטרינג המתאימה.

    זקוקים לסיוע בבחירת חברת קייטרינג לאירועים? צרו קשר ונשמח לסייע

    קייטרינג חלבי לא צריך להיות משעמם. אצלנו תוכלו למצוא את מיטב המזנונים עם אפשרות לבנות לכם תפריט מיוחד לאירוע שלכם.

    .

    קייטרינג לאירועים קטנים חלבי

    אירוע קטן מתאפיין בעיקר במוזמנים קרובים. אלו יכולים להיות המשפחה המצומצמת או קצת מעבר לה, אלו יכולים להיות חברים טובים, אירוע עסקי של צוות חברה או קבוצת אנשים בעלי עניין משותף כלשהו. מה שבטוח שהוא שמי שמארגן אירוע כזה רוצה שהוא יהיה לא פחות ממושלם דווקא בגלל שהוא קטן ואינטימי. מרכיב חשוב באירוע הוא האוכל שיהיה בו ואם אתם חושבים על קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, חברת רנטליין אירועים היא החברה אותה אתם מחפשים, החברה שתספק לכם שירות מעולה.

    קייטרינג מגוון ועשיר – בדיוק מה שאתם מחפשים!

    יש משום מה אנשים שחושבים שאם הם יזמינו קייטרינג חלבי לאירועים קטנים הוא יהיה דל, ולא מספיק עשיר כמו קייטרינג בשרי. אבל האמת היא שההיפך. קייטרינג חלבי יכול להיות עם כל כך הרבה אפשרויות, הוא יכול להיות מגוון ועשיר, יכול להיות עם סוגים שונים של מאכלים ויתרון נוסף בו שהקינוחים בו יכולים להיות חלביים ,כך שהם יהיו טעימים ומיוחדים יותר מקינוחים של קייטרינג בשרי.

    מה כולל קייטרינג חלבי לאירועים קטנים? אין סוף אפשרויות. הוא יכול לכלול סלטים צבעוניים ומגוונים או ירקות ופירות חתוכים בצורות שונות מדליקות, הוא יכול לכלול מאפים ריחניים ומשכרים כאלו שרק מלהריח אותם התיאבון גובר – לחמים מיוחדים, בורקסים, פוקאצ'ות, פיצות, ואחרים. הוא יכול לכלול פלטת גבינות מרהיבה וכמובן טעימה מאוד, והוא יכול לכלול קינוחים מתוקים, פירות יפיפיים ומה לא…

    הכול מתחיל ונגמר מבחירת החברה הנכונה לקייטרינג חלבי לאירועים קטנים

    אם אתם מחפשים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים אתם צריכים למצוא חברה מקצועית ובעיקר כזו שיש לה המון ניסיון שמספקת בין השאר שירותי קייטרינג חלביים. אבל אם אתם רוצים שהאירוע כולו ינוהל תחת שרביט אחת אתם צריכים את "רנטליין אירועים" – החברה המובילה בישראל שמתמחה באירועים מכל סוג שהוא. כל אביזר שתצטרכו וכל ציוד שיחסר לכם החברה תדאג לו, והכל תוך עמידה בזמנים ועם הקפדה על איכות גבוהה.

     

    קייטרינג חלבי לאירועים פרטיים

    בתכנון אירועים, רוב האנשים חושבים על הגשת ארוחה בשרית כבדה, שלאו דווקא מתאימה לכל האורחים. עם קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, כל האורחים נהנים ממגוון המזונות והמשקאות המוגשים במהלך האירוע, ושמחים לאכול כריכים טעימים, סלטים עשירים, פשטידות ירקות וגבינות, ומבחר משקאות חמים וקרים. עם מגוון האפשרויות שתמצאו בחברת רנטליין אירועים בע"מ, תוכלו לתכנן אירוע עם קייטרינג חלבי שישמח את כולם. עם מגוון הפתרונות תחת קורת גג אחת שתמצאו אצלנו, תוכלו לבחור סוגים שונים של ארוחות קייטרינג בהתאמה לכל סגנון אירוע, ולכל העדפת מזון או צרכים תזונתיים מיוחדים של האורחים.

    מגוון אפשרויות קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים מגיש מגוון סוגים של מנות, כמו פסטות טריות עם רטבים מיוחדים טעימים, ממש כמו שאפשר למצוא במסעדות איטלקיות. לאנשים שאוהבים מאכלים קלים יותר, אפשר להגיש מנות שמבוססות על אטריות, כולל ראמן צמחוני, או קוסקוס צמחוני, שהוא תוספת נהדרת שכולם אוהבים. על שולחנות האוכל אפשר להניח גם סוגים שונים של סלטים, כמו סלט בורגול, סלטי ירקות, קלחי תירס חמים, או כל סגנון אחר של הגשת מנות טעימות ושונות שישמחו את כל האורחים. אחד השיקולים החשובים ביותר שיש לזכור הוא סגנון ההגשה של קייטרינג חלבי לאירועים קטנים. למרות שכמעט כל סגנון הגשה יתקבל בשמחה על ידי האורחים, כל עוד האוכל המוגש להם טעים, מומלץ לבחור את סגנונות ההגשה המתאימים ביותר לצרכי האורחים, לתקציב, ולסגנון האירוע, כדי שכל האירוע יתנהל חלק. בהגשה בסגנון בופה, למשל, האורחים יכולים להגיש את המנות לעצמם, מה שחוסך כסף על צוות נוסף, ומתן אפשרות לאורחים לבחור בעצמם את המאכלים והכמויות שמתאימים להם.

    המומחים בתחום ימליצו לכם על סגנון הקייטרינג המתאים

    בסגנון ישיבה, נציגי קייטרינג חלבי לאירועים קטנים עוברים בין השולחנות ומגישים את המנות לאורחים, מה שמעניק אווירה אינטימית ויוקרתית יותר. גישה זו מונעת תורים ארוכים ליד שולחנות הבופה, ואפשרות של שליטה מלאה על כמויות ההזמנות והגשה בטמפרטורות מתאימות. חשוב שתתייעצו עם המומחים של רנטליין אירועים בע"מ, שיש להם ניסיון עשיר בתחום, והם ימליצו לכם על בחירת סגנון ההגשה המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם ושל האורחים שלכם.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם