השכרת פטריות חימום חשמליות – לאירוע חם ונעים

האירוע שלכם מתקרב ומזג האוויר חורפי? כנראה שאתם צריכים פתרון לחימום האירוע. לנו יש פתרון עבורכם- פטריית חימום חשמלית להשכרה. פטריות החימום שלנו מיועדות לאירועים גדולים וקטנים כאחד ואנו נשמח לעזור לכם ולהתאים את כמות וסוג הציוד המתאים לאירוע שלכם.

דברים שחובה לבדוק לפני השכרת פטריות החימום:

  •           כולל ביטוח צד ג עבור המתקן!
  •           אישור בטיחות של טכנאי גז מוסמך למתקנים.
  •          בלון גז גדול בכל השכרה פטריית חימום ולא בלון גז קטן.
  •           הספק: 17,000-44,000 BTU

פטריית חימום להשכרה במחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר!

גם דרכנו ניתן להשכיר – פטריית חימום חשמלית תוצרת סין ( צבע שחור ) בעלות של 300 ש"ח ליחידה.

השכרת פטריית חימום ללא גז בעלות של 50 ש"ח.

4 תנורי חימום על חשמל לבחירה ממגוון הדגמים במחיר מיוחד 700 ש"ח כולל מע"מ.

כוכב צהוב

חבילת חימום בסיסית

  • 4 תנורי חימום אינפרא גולד 2000 ואט
  • יועץ אירועים למציאת הפתרון הטוב ביותר לחימום לאירוע
  • איסוף עצמי כולל עזרה בהעמסת הציוד לרכב הלקוח
עלות החבילה: 700 ₪
כוכב תכלת

חבילת חימום מורחבת

  • 8 תנורי חימום אינפרא גולד 2000 ואט
  • יועץ אירועים למציאת הפתרון הטוב ביותר לחימום לאירוע
  • הובלה והחזרה של הציוד למקום האירוע
  • הובלה והחזרה לאזור המרכז והשרון
עלות החבילה: 1700 ₪
כוכב סגול

חבילת חימום מקצועית

  • 8 תנורי חימום אינפרא גולד 2000 ואט
  • 4 פטריות חימום גז מקצועיות כולל בלון גז
  • יועץ אירועים למציאת הפתרון הטוב ביותר לחימום לאירוע
  • הובלה והחזרה למקום האירוע
  • מפעיל מקצועי הנמצא במקום האירוע לתפעול האירוע
עלות החבילה: 3400 ₪

    להזמנת חבילה

    השאירו פרטים ומנהל אירוע יחזור אליכם

    לקוחות ממליצים על פטריות החימום של רנטליין

    • שולחן בלק ג'ק להשכרה

      השכרתי לבר המצווה שולחנות משחק. השירות היה מצויין ואדיב. השולחנות הגיעו מוקדם וסודרו באולם ובסוף האירוע יצרתי קשר לאסוף אותם. תודה על השירות.

      אורית רוזוב
    • הפקת אירועים רנטליין

      ההענות, ההערכות והיחס של העובדים היה מושלם! כיף לעבוד ככה! מתוקתק וטעים! מסיבת פורים שקשה לשכוח!

      דוריס ווגט

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

      פטריות חימום להשכרה - אירוע חם ללא מאמץ

      בכל אירוע הנערך בימי החורף הקרירים נרצה למצוא פתרון שישאיר את האורחים שלנו חמימים ונעימים. באמצעות השכרת פטריות חימום תיתנו להם את ההרגשה החמימה אותה הם מחפשים באירוע שלכם ביעילות ובבטיחות גבוהה. פטריות החימום שלנו יעילות לטווחים גדולים ומתאימות לכל גודל של אירוע. בזכות יכולת כיסוי של עד 15 מטר מרובע לפטריה אנו נבטיח שהאירוע שלכם, גדול או קטן ככל שיהיה, יישאר חסין למגבלות מזג האויר הקריר של החורף.

      לא רק לאירועים – השכרת פטריות חימום למסעדות ובתי קפה

      השכרת פטריות החימום היא פתרון חימום מומלץ מאוד לחורף. בין אם יש לנו גן אירועים ובין אם יש לנו בית קפה או מסעדה השכרה של פטריות החימום יכולה לשדרג מאוד את בית העסק שלנו. פטריות החימום יכולות לאפשר לנו להציע ללקוחות שלנו חוויה חמה ומפנקת בזמן החורף. השכרת פטריית חימום היא גם צעד שיווקי חכם עבור בתי קפה. בית קפה שרוצה לייחד את עצמו מבתי קפה אחרים יכולים לעשות זאת על ידי חימום החלל החיצוני שלו. כאשר אנחנו בוחרים לחמם את השולחנות של בית הקפה שלנו שנמצאים ברחוב או בחוץ אנחנו הופכים את החוויה של האורחים בו לנעימה יותר ואיכותית יותר. חשוב להקפיד שפטריות החימום יהיו תקינות ותמיד עדיף לשכור אותן מאשר לקנות אותן. כאשר אנחנו שוכרים אותן אנחנו יכולים להשתמש בהן בזמן החורף ואחר כך להחזיר אותן מבלי שנצטרך לדאוג לתחזוקה ולאחסון שלהן בזמן הקיץ. השכרה של גופי חימום אלו מקובלת מאוד בכל רחבי הארץ וגם ברחבי העולם במדינות קרות כמו מדינות אירופה או צפון ארצות הברית. פתרון חימום זה יכול לאפשר לנו להפוך את בית העסק שלנו למקום יוקרתי מאוד שנעים לאנשים לבוא אליו בשביל השמחות שלהם או בשביל סתם לשתות כוס קפה טוב או לאכול ארוחה טובה.

      מה היא פטריות חימום להשכרה?

      פטריות החימום הן למעשה תנור גז בצורת פטריה. בלון הגז ניצב בתחתית המתקן וסגור באמצעות מכסה בטיחות. גז זורם מהבלון אל גוף החימום דרך הצינור המרכזי ומצית להבה שדולקת ממש כמו בכיריים הביתיים שלנו. הלהבה מכוסה ברשת מתכת עמידה שמתחממת ומפיצה את החום בצורה שווה לכל הצדדים, ובנוסף מונעת מהלהבה להיות גלויה. השכרת פטריות חימום-פתרון נוח שמאפשר לנו להשתמש בפטריות החימום ללא הצורך לרכוש אותן וללא כאבי ראש.

      האם מדובר בציוד בטיחותי?

      פטריות החימום שלנו עומדות בתקני הבטיחות המחמירים ביותר ומתאימות להפעלה בתנאי חוץ מקורים ללא שום בעיה או חשש. מכיוון שאנו מבצעים את עבודות הניקיון והתחזוקה הנדרשות לפטריות החימום הללו, אתם יכולים להיות בטוחים שאנו שומרים על הבטיחות שלכם ושל האורחים שלכם. כמו כן חברתנו עומדת בתקן הכבאי הראשי ובתקן חברות הגז לאחזקת בלוני גז.

      מה נעדיף? רכישה או השכרה?

      במידה ואתם עורכים אירוע חד פעמי בו תצטרכו את פטריות החימום, כמובן שעדיף לבצע השכרת פטריות חימום מאשר לרכוש אותן. השכרת פטריות החימום חוסכת לכם כסף רב וטרחה רבה הכרוכים בהתקנה עצמאית של פטריות החימום ובפירוקן בתום החורף. גם האחסון הנחסך מכם הוא יתרון אדיר שמשפיע על קבלת ההחלטה בנושא.

      לסיכום, השכרת פטריות החימום היא פתרון נהדר לאירועים הנערכים בימי החורף הקרירים של מדינת ישראל. פטריות החימום הן מכשירי חימום בטיחותיים הפועלים על גז ומתאימים להפעלה בשטחי חוץ עם או בלי קירוי. אנו נספק עבורכם את השירות המלא, החל מהייעוץ הדרוש בתכנון פתרונות החימום באירוע שלכם ועד להתקנה ולפירוק.

      השכרת פטריות חימום – איזה סוג מומלץ להשכיר?

      החורף הגיע ועמו הקור, כאשר נרצה לערוך אירוע מכל סוג בחורף, נעדיף למצוא פתרונות חימום מקוריים שלא צורכים אנרגיה רבה, שלא יעלו לנו כסף רב, שלא נצטרך לאחסן אותם בצורה מיוחדת ושבאמת יעשו את העבודה שלהם – לחמם. השכרת פטריות החימום לאירועים תהיה פתרון מושלם עבורכם לכל סוג של אירוע. אנו נספק עבורכם את הקונסטלציה הנכונה של פטריות החימום שאתם צריכים לאירוע. כמו כן נספק את בלון הגז, ואפילו נתקין ונפרק עבורכם במידה ותרצו. כדי שיהיה לכם חם בלב ובאירוע !

      איך לחשב את כמות פטריות החימום הנדרשות לאירוע:

      על כל 4 שולחן או פינות ישיבה מומלץ לשכור פטריית חימום אחת או על כל 40-60 איש.

      מה עדיף פטריית חימום על גז או פטריית חימום חשמלית?

      לפני הכל נציין ששתי פטריות החימום הללו יספקו את המענה שאתם צריכים והוא חימום האירוע שלכם, אך לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות:

      פטריית חימום על גז פועלת באמצעות בלון גז המספיק לכמה שעות תלוי בעוצמת החימום, לכן אם מדובר באירוע ארוך תצטרכו להצטייד בבלוני גז ספייר להחלפה. היתרון בפטריית החימום על גז הוא החום האיכותי (יש כאלו שיגידו גם רומנטי) שהיא מספקת והיכולת שלה לחמם במהירות חללים גדולים.

      חשוב מאד: אם החלטתם להשכיר פטריות חימום על גז ודאו שאתם מקבלים בלון גז תקין אשר נבדק על ידי חברה מסודרת ויש עליו תאריך בדיקה בנוסף בידקו שברז הגז תקין ויש אפשרות לסגור את הבלון בקלות וללא מאמץ. באירועים בהם יש כמות גדולה של אורחים יש צורך לקבל אישור של מהנדס בטיחות לפני השכרת פטריות החימום לאירוע.

      לעומת זאת אם תשכירו פטריית חימום חשמלית לא תהיו תלויים בבלוני גז מצד אחד, אך מצד שני צריכת החשמל והאנרגייה שלה גבוהה יותר מה שעלול להוביל להוצאות חשמל גדולות יותר, כמו כן יכולת החימום של פטריות חשמליות נמוכות יותר לעומת פטריות החימום שעובדות על גז.

      פטריות חימום

      הוספתן של פטריות חימום מאפשרות את יצירתה של אווירה חמימה ונעימה בשעה שמזג האוויר החורפי עלול לאיים על נוחות האירוע שלכם. את פתרון חימום יעיל זה ניתן יהיה להציב במגוון רחב של מיקומים, בכך למעשה להבטיח את יצירת הסביבה הנעימה ביותר גם במהלכם של אירועים אשר מתקיימים בחורף. את אמצעי חימום זה, לצד פתרונות יעילים נוספים אחרים ניתן יהיה למצוא בחברת רנטליין הוותיקה והמיומנת.

      פטריות חימום – גוף חימום יעיל ואיכותי

      פטריות החימום הינן גופי חימום מיוחדים אשר מאפשרים לכל אדם ליהנות מחימום של שטחים ומקומות פתוחים בצורה יעילה. פתרונות המיזוג אינם יעילים במיוחד בשעה שמדובר בשטחים שאינם נמצאים בתוך מבנים סגורים, והצורך במציאת הדרך להנעמת הזמן של השוהים בחוץ הביא לפופולריות וביקוש רב של אותן פטריות החימום.

      בדרך זו, תוכלו להנעים את זמנם של כל האורחים שלכם גם בשעה שאתם מקיימים אירוע בחוץ בימים קרים ומחפשים אחר הדרך ליצור סביבה חמימה ונעימה. גופי החימום הללו הוכיחו את יעילותם במהלך הזמן, וכעת ניתן יהיה למצוא אותם גם בבתי קפה ומסעדות שונות בכל רחבי הארץ במהלך חודשי החורף.

      אך חשוב להבין כי יעילותן לא נעצרת כאן, שהרי מעבר ליעילותן בתנאי החוץ, הן גם ניידות וניתנות לשינוע די פשוט. פטריות החימום אינן מייבשות את האוויר סביבן, ובכך ניתן אף לראות את יעילותן על פניו של מזגן אשר עשוי ליצור תחושת מחנק לאחר פעילות ארוכה.

      פטריות חימום להשכרה במחיר משתלם במיוחד

      חימום האירוע הבא שלכם לא חייב להיות משימה מפרכת ויקרה במיוחד. בעת פניה אל חברת רנטליין תוכלו ליהנות ממחירים יוצאת דופן לגופי חומים ייחודיים אלו, זאת בהשכרה פשוטה ונוחה אשר מלווה במשלוח ואספקה שלהם עד ומהכתובת המבוקשת עליכם. פטריות החימום שניתן למצוא בחברתנו פועלות בהספק של 17,000-44,000 BTU ומבטיחות את יצירתה של הסביבה החמימה והנעימה ביותר בכל מקום שרק תרצו.

      פטריית חימום חשמלית

      נוכחותה של פטריית חימום חשמלית יוצרת את הסביבה הנעימה ביותר לשהייה, זאת גם בשעה שמזג האוויר בחוץ מתקרר ולא ניתן יהיה להפעיל אמצעי חימום סטנדרטיים אחרים. את פטריית החימום ניתן יהיה לרכוש או לשכור מידיה של חברת רנטליין המקצועית. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום אספקת הציוד לכל סוגי האירועים, והינה מקפידה על התאמת השירות והפריטים השונים לכל אירוע ולכל צורך של הלקוח באופן מדויק. לביצוע הזמנות, צרו קשר עם החברה כבר היום.

      שימושיה השונים של פטריית חימום חשמלית למרפסת

      בקרת אקלים מהווה חלק בלתי נפרד משגרת חיינו, ובמרבית המקרים מערכות מיזוג האוויר מספקות את המענה האיכותי לו אתם זקוקים. אך בשעה שמדובר על חימום הסביבה החיצונית, הרי שישנו צורך בפתרון אחר. פטריית חימום חשמלית מהווה את אותו מענה איכותו לו אנשים רבים זקוקים, זאת בין אם אתם עורכים אירוע בחודשי החורף בחוץ, מתכננים לשדרג את נוחות הישיבה בבית הקפה שלכם או פשוט רוצים להעשיר את המרפסת והגינה האישית וליצור בהן אווירה נעימה וחמימה הרבה יותר.

      חשוב לציין כי על מנת להבטיח את התאמתה של פטריית החימום לצרכים שלכם באופן אינדיבידואלי, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית אשר מעמידה לבחירתכם את מקורות החימום האפקטיביים והעמידים ביותר. נקודה זו חשובה מאוד מפני שמבטיחה את יעילות העבודה של פטריית החימום לאורך זמן, זאת גם תוך חשיפתה לתנאי מזג האוויר המשתנים.

      פטריית חימום חשמלית תלויה – בוחרים בתוספת דקורטיבית, מרשימה וחמימה

      פטריית החימום החשמלית מהווה את אחת התוספות המעניינות ביותר לחיינו, זאת לאור העובדה כי היא לא רק מפגינה אפקטיביות רבה לחימום סביבתה, אלא מהווה פתרון ותוספת דקורטיבית מרשימה בכל מקום בו תהיה מוצבת. זכרו כי פתרון חימום זה הינו נייד, כך שניתן יהיה להזיז את פטריית החימום ממקום למקום בקלות יתרה ואף לאחסן אותה בנוחות בשעה שאין בה צורך, כמו במהלכם של חודשי הקיץ הלוהטים.

      פטריות חימום לאירועים

      אם יש לכם אירוע כלשהוא בקרוב או שאתם מארגנים אירוע מכל סוג שהוא והוא בעונה קרה או בעונת מעבר, אתם חייבים שיהיה לכם אמצעי חימום. כשהאירוע מתקיים בתוך מקום סגור, יש תנורים או מזגנים אבל כשהאירוע מתקיים באוויר הפתוח, הפתרון האידיאלי הוא פטריות חימום. אם אתם צריכים אמצעי חימום כאלו, אתם צריכים את "רנטליין אירועים" המומחים בתחום.

      למה אתם חייבים פתרון חימום?

      אירוע יכול לקום וליפול על הפרטים הקטנים. אתם יכולים להשקיע המון אנרגיה ולא מעט כסף בשביל שהאירוע שלכם יצליח, אבל מספיק שמזג האויר יהיה בעייתי, וכל ההשקעה שלכם תרד לטמיון. אירוע שמתקיים בחוץ יכול להיות נעים וכיפי, אבל יכול מצד שני גם להפוך לאי נוחות מתמשכת בה המוזמנים שלכם רק ירצו ללכת הביתה. אם יהיה להם קר ולא נעים, הם לא ירצו להישאר ובשביל למנוע את זה, אתם חייבים פטריות חימום שיהיו באירוע שיהפכו אותו לנעים וחמים.

      מה היתרונות של פטריות החימום? קודם כל שהן עושות את העבודה. הן ימוקמו ליד שולחנות ספציפיים או בין שולחנות, יפיצו חום נעים ויהפכו את האזור לכזה שכיף לשהות בו. פטריות כאלו הן גם תוספת מיוחדת לדקורציה, מכיוון שהן מעוצבות ומספקות מראה מעט אירופאי לאירוע. הצבה שלהן במקומות הנכונים תהיה תוספת ייחודית לעיצוב של המקום ויחד עם החימום שלהן זה יהיה מושלם. בנוסף, הן ניידות ואפשר להעביר אותן ממקום למקום מה שהופך אותן לעוד יותר יעילות. הן לא צריכות להיות מקובעות למקום אחד ואתם יכולים לספק את החמימות הנעימה לכל אזור באירוע שלכם.

      להשכיר פטריות חימום מהטובים ביותר!

      אם אתם צריכים פטריות חימום לאירוע שלכם אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר, וזה אומר חברה רצינית ומקצועית שתספק לכם את מה שאתם צריכים. אתם צריכים את "רנטליין אירועים", חברה שאתם יכולים לסמוך עליה, חברה שמספקת את כל מה שצריך לאירועים עסקיים או פרטיים בכל מתאר שהוא.

      פטריות חימום חשמליות

      מתכננים אירוע כלשהוא בעונת החורף? רוצים לעשות אותו בחוץ אבל חוששים ממזג האויר? אם לא מדובר על ימים קרים בצורה קיצונית ולא על ימים גשומים, יש פתרון מצוין לאירוע שלכם. אין כמו פטריית חימום בשביל אוירה מיוחדת ובטח בשביל תחושת חום נעימה כשיושבים ליד. כשאירוע הוא בתוך חלל סגור, אין בעיה אבל אם הוא בחוץ, אתם חייבים פתרון חימום איכותי ובחברת "רנטליין אירועים" ישמחו לתת לכם את הפתרון האולטימטיבי

      פטריית חימום חשמלית – המוזמנים שלכם יכולים להיות רגועים ובטוחים

      יש אנשים שלא רוצים פטריית חימום שעובדת על גז כי הם חוששים או כי הם לא רוצים להתעסק עם גז ולדאוג לו במהלך האירוע. אם בעבר פטריית חימום על גז הייתה האופציה היחידה, הרי שהיום המצב שונה לגמרי. היום פטריית חימום חשמלית מבוקשת מאוד, והיא עושה עבודה לא פחות טובה מאשר פטריית הגז. מה היתרון המרכזי שלה? שלא צריך לדאוג לגז אלא כל מה שצריך זה לחבר אותה למקור חשמל וזהו, היא עובדת.

      פטריית חימום חשמלית תהפוך את הסביבה שלה לנעימה. אתם יכולים להשכיר כמה פטריות כאלו ולפזר אותן בין השולחנות, ואנשים לא ירצו ללכת הביתה. הן משרות חום נעים סביבן והן דקורטיביות ומוסיפות המון לחלל. עם פריט עיצובי כזה ועם האפקטיביות שלו, באמת שלא צריך לחשוש מאירוע באוויר הפתוח. חשוב לזכור שפטריות חימום חשמליות הן גם ניידות וקלות להעברה. זה אומר שאם תירצו לנייד אותן במהלך האירוע, כל מה שצריך זה לחבר אותן למקור חשמל אחר או לעשות שימוש במאריכים.

      עם פטריית חימום חשמלית האירוע שלכם יהיה מושלם!

      פטריית חימום חשמלית של "רנטליין אירועים" תשדרג את האירוע שלכם. למה דווקא "רנטליין אירועים"? כי זו חברה רצינית ומקצועית, חברה שעומדת בזמנים ובכל התחייבות שלה אל מול הלקוח. זו חברה שאתם יכולים לסמוך על כל מילה שלה והיא תספק לכם סל פתרונות לכל אירוע שהוא, בין אם זה אירוע פרטי או אירוע עסקי.

      פטריות חימום להשכרה

      החתונה הבוטיקית שאתם מתכננים נופלת על הימים הקרים ואתם שוקלים כבר אולי לוותר על החלום לעשות אותה בחוץ וחושבים על האפשרות של לקיים את האירוע בחלל סגור. זה יכול להיות גם כל אירוע אחר שאתם רוצים לקיים בחוץ, בין אם זה בר או בת מצווה, יום הולדת, ערב חברה או אזכרה, ואתם חוששים שהאירוע יהפוך לכזה שכולם רק ירצו שהוא יסתיים. לכל האירועים והמצבים הללו יש פתרון והוא – פטריית חימום להשכרה. רבים כבר עשו בה שימוש וגם אתם יכולים לא רק לקיים את האירוע שלכם אלא גם לשדרג אותו עם אמצעי חימום כזה. ב"רנטליין אירועים" ישמחו לספק לכם את אמצעי החימום הזה.

      פטריית חימום להשכרה כזו שעובדת על גז או חשמלית

      אם את חושבים על פטריית חימום להשכרה לאירוע שלכם, עומדות בפניכם שתי אפשרויות. אפשרות אחת היא האפשרות המוכרת יותר, פטריית חימום על גז, אוטנטית ומיוחדת שעושה עבודה מצוינת בחימום האזור בו היא מוצבת והיא פריט דקורטיבי שיוסיף המון לאווירה. היא דורשת אומנם גז אבל היא עושה עבודה נפלאה.

      פטריית חימום להשכרה יכולה להיות גם פטריית חימום חשמלית. כשמה כן היא, פטריית חימום שכל מה שצריך זה לחבר אותה למקור חשמל כדי שהיא תעבוד, ולא צריך לדאוג שיש בלון גז ושהוא מלא. מה היתרונות של שתי האפשרויות הללו? קודם כל שהן ניידות. אפשר להעביר פטריית חימום לכל מקום שהוא באזור ככה שאם צריך להוסיף או להוריד באזורים מסויימים באירוע, אפשר לעשות את זה בקלות.

      פטריות חימום רק מחברה עם ניסיון!

      אם אתם צריכים פטריית חימום להשכרה לאירוע שלכם, אתם צריכים חברה עם ניסיון רב כזו שאתם יכולים לסמוך עליה. במילים אחרות, אתם צריכים את חברת "רנטליין אירועים" – החברה המובילה בתחום כמו גם בפתרונות נוספים מגוונים לאירועים מסוגים שונם. צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם מענה לכל דבר ועניין.

      השכרת פטריית חימום

      החלום שלכם הוא לקיים את החתונה או כל אירוע אחר שאתם מארגנים תחת כיפת השמים, אבל הוא מתחיל להתערער כשאתם מבינים שיכול להיות קר לאורחים וזה יכול להרוס את האירוע. אתם מתחילים לשקול להעביר אותו לחלל סגור וחושבים שתצטרכו לוותר על החלום, אבל יש משהו אחד שכנראה לא חשבתם עליו אם אתם בכיוון הזה. מהו אותו הדבר? השכרת פטריות חימום כמובן. כן, הן הפתרון הטוב ביותר למי שרוצה לקיים אירוע בחלל פתוח. זהו אמצעי חימום איכותי שיכול להחזיר את החלום ובגדול! ב"רנטליין אירועים" ישמחו לספק לכם אמצעי חימום כאלו כמו גם פתרונות נוספים.

      השכרת פטריות חימום  – האירוע שלכם עומד להיות מדהים

      יצא לכם פעם לשבת בבית קפה בחוץ אבל במזג אוויר לא קייצי במיוחד? אם היה לכם קר זה בטח לא הוסיף להנאה שלכם, אבל רוב בתי הקפה עושים שימוש בפטריות החימום כאלו, ואלו בדיוק יכולים להיות באירוע שלכם. בדיוק כמו בבית הקפה הנעים שישבתם בו עם פטריות החימום הללו, המוזמנים שלכם יישבו, הם ייהנו מאירוע מיוחד ועם השכרת פטריות החימום הוא יהיה גם נעים וחמים.

      מהם היתרונות של השכרת פטריות החימום? קודם כל המראה שלהן. הן יפות ומיוחדות ומוסיפות משהו דקורטיבי לאירוע. מעבר לכך? אלו יכולות להיות פטריות חימום שעובדות על גז או פטריות שעובדות על חשמל, מה שיצריך רק נקודת חשמל לחיבור ולא יותר מזה. הן ניידות ונוחות ומחממות ברדיוס די מכובד.

      לאירוע מוצלח צריך ספקים איכותיים!

      אם אתם הולכים על השכרת פטריות חימום לאירוע שלכם, אתם צריכים שיספקו לכם איכות גבוהה, עמידות ובטיחות ולא פחות חשוב מכך, דייקנות ואמינות. אתם רוצים שהכול יעבוד חלק באירוע ושלא יהיו תקלות, ובדיוק בגלל זה אתם צריכים את "רנטליין אירועים" החברה המומחית בתחום הפקת אירועים ואספקת ציוד לאירועים מכל סוג שהוא, חברה עם ניסיון רב ועם אין ספור לקוחות מרוצים.

      חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

        השאירו פרטים

        ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם