חוגגים אירוע וכנראה אתם צריכים להשכיר כסאות ושולחנות? אצלנו תוכלו להתרשם ממגוון הכיסאות והשולחנות הרחב הכולל מגוון פתרונות הושבה לאירוע מושלם. תוכלו להתייעץ עם מנהל האירועים שלנו ללא עלות כדי לקבל את חבילת הושבה הטובה ביותר לאופי האירוע שלכם.

לקוחות ממליצים

  • השכרת פינות זולה שאנטי לאירועים

    צוות רנטליין! היה לנו לעונג לעבוד איתכם! שירות מקצועי וברמה! ציוד איכותי ובמגוון רחב! 100% סבלנות. ממליצים ממש לשכור בהם. המחיר בהחלט שווה את זה.

    עדיה ביטקובר
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    אירוע מתקרב והשאלה הראשונה – איפה האורחים ישבו ?

    פתרון המתבקש השכרת כסאות ושולחנות בהתאם לאופי האירוע סוגו וגודל המקום שיש לכם.

    השכרת שולחנות וכסאות מתאימה לכל מי שמארגן אירוע בבית או בעסק. ( אנחנו מגיעים לכל מקום ) כבר לא צריך כמו פעם לקנות כסאות שולחנות ומפות לאירוע או לחפש פתרון מחברים , יש לכם אירוע שמתקרב תוכלו להשכיר בדיוק את הכסאות והשולחנות שאתם צריכים לאירוע במחיר זול ושווה לכל כיס.

    סקירה קצרה איזה סוגי שולחנות וכסאות יש בשוק?

    לאירועים קטנים שבהם אין הרבה מקום והתקציב מצומצם תוכלו להשכיר סטים של כסאות פלסטיק ושולחנות פלסטיק . בדרך כלל לשולחן פלסטיק ניתן לשלב עד 8 כסאות. על תשכחו שאתם נדרשים לשים מפה.

    אופציה שנייה לאירועים שבהם אנו רוצים לתת פתרון לכמות אורחים גדולה ורוצים לעשות עיצוב שולחנות. אנו יכולים להשכיר פלטות של שולחנות עגולים או ריבועים. יש כ-3 סוגים פלטות.

    • פלטת עץ לשולחן עד 8 אורחים
    • פלטת עץ לשולחן עד 10 אורחים
    • פלטת עץ לשולחן עד 12 אורחים

    יש מספר כסאות שמשתלבים מעולה עם פלטות השולחן שלנו בניהם: כסא רטאן או כסא עץ ( תאילנדי ) חשוב לזכור שבכל פלטות השולחנות מומלץ לשלב מפה תאומת.

    בנוסף יש סטים מיוחדים של שולחנות בר לאירועים שבהם אין צורך במפה אלה השולחנות והכיסאות מגיעים צבועים בלבן.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם