השכרת ציוד יוקרתי לאירועים בסטייל

מתכננים אירוע אלגנטי, מוקפד, אסתטי ויוקרתי? לצורך כך תזדקקו לציוד המרשים והאיכותי ביותר, שישקף את יוקרת האירוע.

ההצלחה מתחילה בפרטים הקטנים

רנטליין, חברה מובילה ובעלת מוניטין בתחום הפקת אירועים והשכרת ציוד לאירועים, מעמידה לרשותכם מגוון רחב של ציוד להשכרה, החל מציוד קליל ונינוח לאירועים לא רשמיים, שמתקיימים בטבע או בשפת הים, ועד לציוד מוקפד, יוקרתי ואיכותי, למי שמבקש שכל פריט באירוע יהיה הטוב ובמוקפד ביותר.

כל סוגי הציוד שלנו הם איכותיים ובטיחותיים, וביניהם גם נישה מעוצבת ואלגנטית, שמתאימה במדויק לאירועי יוקרה.

לקוחות ממליצים על השכרת ציוד יוקרתי ברנטליין

  • השכרת פינות זולה שאנטי לאירועים

    צוות רנטליין! היה לנו לעונג לעבוד איתכם! שירות מקצועי וברמה! ציוד איכותי ובמגוון רחב! 100% סבלנות. ממליצים ממש לשכור בהם. המחיר בהחלט שווה את זה.

    עדיה ביטקובר
  • שולחן בלק ג'ק להשכרה

    השכרתי לבר המצווה שולחנות משחק. השירות היה מצויין ואדיב. השולחנות הגיעו מוקדם וסודרו באולם ובסוף האירוע יצרתי קשר לאסוף אותם. תודה על השירות.

    אורית רוזוב
  • מתקן טירה מתנפחת לילדים

    שרות מעולה, ג׳ימבורי גדול עם מתקנים שווים, במצב טוב מאוד במחיר מצוין. הילדים נהנו מאוד וזה היה שווה כל שקל. תודה על שרות נהדר.

    הילה סבן
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    אירועי בוטיק בסגנון שלא הכרתם

    ההבדל נעוץ בפרטים הקטנים! תכנון אירוע יוקרתי ומפואר, כולל את כל הפרטים המיוחדים ביותר, שביחד ייצרו הרמוניה עם הקונספט, הצבעים, העיצוב והאווירה. לצורך כך אנחנו מעמידים את הציוד היוקרתי והמסוגנן ביותר ומהווים את הכתובת שלכם לאירוע בסגנון ייחודי ואלגנטי.

    מבחר ענק של ציוד להשכרה לאירועי בוטיק יוקרתיים:

    שולחנות מזנון מעוצבים

    פלטות עץ (בוצ'רים) מיוחדות ומעץ מלא

    שולחנות וכסאות בר

    כסאות מהודרים בצבעי לבן, זהב, או שילוב של שניהם

    מפות כותנה איכותיות, בעלות מראה קלאסי נקי, בשילוב עם מפיות בד תואמות בגווני לבן, זהב או שילוב של הצבעים, ליצירת מראה אלגנטי ויוקרתי

    צלחות מהודרות, עגולות או מרובעות בצבע שחור ובסגנון יפני, ליצירת קונטרסט בין הצבעים

    גביעים מהודרים ליין וכוסות קפה מיוחדות.

    בנוסף, אנו מציעים טרנדים חדשים וייחודיים כמו אזור בית קפה, עם שולחנו נמוכים בסגנון בית קפה וכסאות תואמים, שולחנות אבירים מעץ מלא וחשוף, עליו מעצבים את כל הכיבוד וכלי ההגשה ועוד מגוון פריטים שיהפכו את האירוע לטרנדי, נוצץ וסופר יוקרתי, הכל ברמה גבוהה, מראה עכשווי ואלגנטי, שישתלב במדויק באירוע המפואר שתכננתם.

    עם רנטליין אין כל סיבה וצורך להתפשר על נראות הפריטים, ויש לנו את היכולת להציע פתרונות לכל סוגי האירועים, כולל אירועי בוטיק אלגנטיים ובעלי נופך יוקרתי.

    זה הזמן לתכנן את האירוע שלכם, עם מיטב הפריטים להשכרה, יפים, מפוארים ובעיקר איכותיים ובטיחותיים. צרו עמנו קשר עוד היום וביחד נהפוך את האירוע שלכם למדובר ביותר בעיר!

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם