האירוע מתקרב ואתם צריכים פתרון לפינות ישיבה לאירוע שלכם ? רוצים לפנק את אורחים שלכם מתחם פינות זולה באירוע  הגעתם למקום הנכון, דרכנו תוכלו להשכיר מגוון פינות ישיבה, פופים גדולים, מזרונים, מחצלות ועוד במחר גדלים וצבעים וסגנונות כדי שתוכלו להתאים בדיוק לאירוע שלכם ולתקציב שלכם.

לקוחות ממליצים

  • מזנון פלאפל וסלטים לאירועים

    הזמנתי הפתעה לבת המצווה בשטח. כבר בטלפון הראשון דיברו לעניין. מה שהבטיחו התממש ויותר. הגיעו לשטח 2 מפעילים (למרות שהיה צריך להגיע אחד) נחמדים זו לא מילה… הם היו מעולים. התנהלו מול המבוגרים והילדים במיומנות וחביבות. הכל היה מדוגם, שמח, הילדים (והמבוגרים) היו בעננים תרתי משמע.

    לימור נעים
  • הפקת אירועים רנטליין

    ההענות, ההערכות והיחס של העובדים היה מושלם! כיף לעבוד ככה! מתוקתק וטעים! מסיבת פורים שקשה לשכוח!

    דוריס ווגט

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    השכרת פופים ופינות ישיבה - לכל אירוע ולכל מטרה

    אירוע בחיק הטבע מחייב היערכות מוקדמת. התקנת פינות ישיבה ייעודיות היא חלק בלתי נפרד מהתשתית הנדרשת לאירוע- חברתי או עסקי. לשירותכם פינות ישיבה להשכרה מסוגים שונים במגוון גדלים סוגים וצבעים. סוג הציוד נקבע על פי מיקום האירוע ואופיו.  ניתן להזמין ולקבל פינות זולה הכוללות פופים, כריות, מזרני  שינה וכל מה שדרוש על מנת להיזרק ולהתרווח בנעימים.

    אם וכאשר עורכים אירוע בחצר בית, לדוגמה, ובו מקבלים אורחים חשובים ניתן להזמין, לדוגמה, סט ישיבה ראטן- איכותי, דקורטיבי, נוח מאוד. אם עורכים אירוע על שפת הים ניתן לשכור כיסאות נוח המתאימים לישיבה ממושכת על שפת הים.

    כבעלי ניסיון רב בהשכרת ציוד לאירועים בכלל ופינות ישיבה בפרט, אנחנו יכולים להציע לכם פינות ישיבה להשכרה שייתנו לכם מענה מצוין לצרכים. השכרת פינות ישיבה מאפשרת לכם לתכנן אירוע בכל כמות משתתפים.

    העדר מקומות ישיבה עלול להיות בעוכרי המארגנים את האירוע. כאשר קיים קושי למצוא מקומות ישיבה או מחסור בהם, נדרשים אלתורים שונים המעיבים על האירוע ולא אחת עלולים גם להעכיר את האווירה בו.

    ישיבה נוחה היא תנאי הכרחי להנאה מהאירוע.  לבד מפינות ישיבה תוכלו לקבל ציוד משלים לאירועים שיאפשר את קיומו בכל מתאר ובכל מתווה שרצוי לכם. הציוד המלא יקל עליכם להפיק אירוע ממושך, אשר במסגרתו מתקיימות פעילויות שונות.

    תכנון יסודי של האירוע ולקיחה בחשבון של כל הפרטים, גדולים כקטנים, המרכיבים אותו בנושא הציוד יפנה אתכם לייחד את הזמן והמחשבה לתכנון התכנים שבו.

    אנחנו מזמינים אתכם לשבת בשקט. להירגע. ליהנות מהאירוע. כמי שמחויבים להעניק לכם את פינות הישיבה הטובות, האיכותיות ובעיקר הנוחות ביותר – יש לנו הכבוד והעונג לשרת אתכם במקצועיות ותוך מתן יחס אישי. הסיבה לכך היא פשוטה: אצלנו, כל לקוח הוא VIP.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם