שימוש בפינות ישיבה אלטרנטיביות ייצור ייחוד ויבדיל את האירוע שלכם מכל אירוע אחר. בכדי לאפשר לאורחיכם לשבת בנוחות וליהנות מהאירוע כל שעליכם לעשות הוא להרכיב את פינת הישיבה האולטימטיבית והמתאימה ביותר לאירוע שלכם עם מספר הכריות, הפופים והמחצלות הרצויות לכם.

נשמח לעזור ולסייע לכם להתאים את גודל הפינת הישיבה ומרכיביה (הכריות והפופים) למספר המשתתפים, סוג קהל היעד ומקום האירוע.

לקוחות ממליצים

  • מתקן טירה מתנפחת לילדים

    שרות מעולה, ג׳ימבורי גדול עם מתקנים שווים, במצב טוב מאוד במחיר מצוין. הילדים נהנו מאוד וזה היה שווה כל שקל. תודה על שרות נהדר.

    הילה סבן
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    השכרת כריות - לשבת בכיף באירוע

    עורכים אירוע בחיק הטבע? רוצים לקיים אותו במקום שניתן יהיה להשתרע ולהתרווח בו בנוחות ובנעימים? אין בעיה. לשירותכם, לנוחותכם ולרווחתכם מוצע לכם שירות השכרת כריות, מחצלות, פופים, מזרני שינה וכל מה שאתם עשויים להיזקק לו בעת יציאתכם מחוץ לבית.

    השכרת פופים וכריות במגוון צבעים, גדלים וצורות- כולם נוחים, רכים, נעימים ויוצרים אווירה נעימה וחמימה. במקום להיסחב מהבית עם פתרונות מאולרתים, מכל הבא ליד, ניתן להסתייע בשירות מקצועי של אביזרי נוחות לבילוי ממושך מחוץ לבית.

    השכרת כריות ופופים היא פתרון מצוין גם אם וכאשר אתם עורכים אירוע חברתי, עסקי או משפחתי בחצר ביתכם, ורוצים לארח את משתתפיו בתנאים נוחים ובאופן מכובד.

    שילוב של כריות, פופים ומזרני שינה יכול להוות פתרון מצוין לבניית זולה שבה הם עשויים לאפשר לשהות גם במשך הלילה ובכך להפיק ולמצות מהאירוע או מהבילוי באופן מושלם.

    בנוסף לרשותכם ולשירותכם- השכרת ציוד לאירועים, השכרת ג'ימבורי, מתנפחים, דוכני מזון, אמצעי תאורת לילה וכל מה שיאפשר לכם לקיים אירוע בחיק הטבע וינעים לכם את הבילוי.

    אתם מוזמנים להסתייע בשירותי המידע, הייעוץ, ההנחיה וההמלצות של צוות אנשי מקצוע מנוסים, מאומנים ומיומנים בנושא הציוד לאירועים שונים בכלל ובהשכרת פופים, כריות, מחצלות ומזרני שינה בפרט.

    אין סיבה לוותר על מה שעלול להיראות מיותר לכאורה, אבל מי שהתנסו ונהנו מהשימוש בכריות ובפופים יכולים להעיד ממקור ראשון עד כמה הועיל להם הציוד הזה ועד כמה הנעים להם את שהייתם מחוץ לבית.

    תכנון מבעוד מועד יאפשר לכם להזמין את הכמויות הרצויות שיספיקו למשתתפי האירוע. גם אם אתם מתכננים קמפינג משפחתי, בוודאי תוכלו להסתייע בכריות ובמזרני שינה, בפופים ובמחצלות. אין לנו סיפוק גדול יותר מאשר לקבל משוב חם ומחמיא  מלקוחות המודים לנו על ההמלצות שסייעו להם לקיים אירוע נעים.

    פינות ישיבה אלטרנטיביות המורכבות ממוצרים שונים, וביניהם פופים להשכרה וכריות להשכרה הפכו נפוצות בשנים האחרונות לאור הרצון ליצור ייחוד ובידול באירוע עצמו ובין האירוע עצמו לאירועים אחרים.

    הרכבת פינות ישיבה אלטרנטיביות מחייבת השכרת פופים והשכרת כריות לפינה על מנת לאפשר לאורחים לשבת בנוחות באירוע.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם