מי אמר שלתכנן אירוע זה קשה? עם רנטליין, מומחים בהפקה והשכרת ציוד איכותי לאירועים אפשר לשכור אפילו את הפריטים הנלווים וליהנות משקט נפשי ומינימום בלאגן. עם השכרת מפות לאירועים, יחד עם מפיות תואמות ופמוטים, האירוע יהיה מדויק עד לפרט האחרון.

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    השכרת מפות לאירועים – שיא הנוחות והיופי

    תכנון אירוע דורש התעמקות בכל הפרטים כדי להגיע לשלמות בעיצוב ולדיוק מרבי של כל האלמנטים בעיצוב האירוע. השכרת מפות לאירועים מאפשרת כיסוי כל השולחנות במפות תואמות, איכותיות ויפות שישוו מראה הרמוני לכל החלל בו מתקיים האירוע.
    רנטליין מעמידה לרשותכם מפות שולחן מקסימות ושמורות, בגוונים וסוגי בד שונים, למשל כותנה או פשתן.

    הצבע הקלאסי ביותר למפות שולחן הוא לבן או שמנת מאחר והם גם צבעים חגיגיים מאד וגם צבעים שניתן לשחק איתם ולשלב אלמנטים צבעוניים על השולחן, באופן שיהיה נעים לעין.

    אנו מספקים מפות שולחן מרובעות או עגולות, בהתאם לסוג השולחנות באירוע. כל המפות הן מבדים עמידים וחזקים, נקיות ואיכותיות והכי חשוב – אחידות, כל שהמראה הסופי הוא אחיד ונקי.

    מפיות בד לאירועים – להשלמת מפות השולחן

    מפות להשכרה הן רק החלק הראשון. כדי להשלים את המראה, ניתן להשכיר מפיות בד לאירועים, המותאמות למפות שבחרתם. המפיות הן מבד איכותי ומשובח, בגוונים שונים שניתן להתאים לפי המפות ומסוגי בד איכותי וחזק. השילוב של מפות ומפיות הוא מנצח, אלגנטי ומשלים את מראה השולחן.

    השכרת פמוטים לאירועים- הטאץ' הסופי בשולחן

    אירוע קלאסי עם הרבה שיק וסטייל יכלול גם פמוטים על השולחן. המראה הוא משובב נפש, מיוחד ורומנטי. לאחר שבחרתם מפות ומפיות לאירועים, מומלץ להוסיף גם פמוטים מעוצבים לאירועים, שישתלבו בשולחן ויהוו פריט עיצובי לכל דבר. לרשותכם, מגוון רחב של פמוטים, מודרניים לצד קלאסיים, בעיצובים מיוחדים ועדכניים שאף אחד לא יוכל להשאר אדיש אליהם.

    השכרת מפות שולחן לאירועים מאפשרת שקט נפשי ואת הידיעה שלא צריך להתעסק עם הפרטים הקטנים אך הכל כך חשובים בעיצוב מקום האירוע. בין אם מדובר באירוע בגינת הבית או באולם אירועים, הבחירה במפות יכולה להיות בידיכם ועם הידיעה שיש לנו כמות מספקת של מפות שולחן ומפיות תואמות כך שתהיה אחידות בין השולחנות.

    השכרת מפות ומפיות הם עוד שירות מצוין של רנטליין, המתמחים בהפקות והשכרת ציוד לאירועים, כדי שתוכלו להיות רגועים ולתכנן את האירוע ללא דאגות מיותרות. אנו פועלים כל העת כדי לשפר ולדייק את השירותים שלנו ולספק לכם חוויית לקוח מעולה, עם תוספת שירותים מיוחדים, ביניהם השכרת מפות ומפיות, השכרת פמוטים מעוצבים לאירועים וכל פריט אחר שיהפוך את האירוע לייחודי, אלגנטי והרמוני.

    לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנוגע להשכרת מפות לאירועים, צרו עמנו קשר וצוות רנטליין ישמח לעזור ולהתאים עבורכם את המפות, המפיות והפמוטים המתאימים ביותר לאופי האירוע ולדרישותיכם.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם