ראש השנה מתקרב ואתם חושבים על הפקה של הרמת כוסית לראש השנה? זה הזמן לצאת מהקופסה, ולהוסיף ליין ולעוגת הדבש כמה דברים שישמחו את עובדי החברה וישאירו בפה טעם מתוק של התחלות חדשות.

רנטליין מזמינה אתכם להתרשם ממבחר מרשים של רעיונות להרמת כוסית לראש השנה, עם המון הפתעות משמחות, ומבחר רחב של דוכני כיבוד!

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    הרמת כוסית לראש השנה – פותחים את החג והשנה החדשה עם חיוך

    ראש השנה הוא הזדמנות נהדרת לכנס את כל העובדים בחברה, או הארגון, לומר כמה מילות תודה והערכה ולהביע תקוות וציפיות מהשנה החדשה. מעבר לעובדה שזו מסורת מקובלת, זו גם דרך נעימה לשבור את השגרה ולפנק את העובדים באירוע קטן ושובר שגרה.

    את כוסיות היין, עוגות הדבש והתפוחים כולנו מכירים וכבודם במקומו מונח, אל הגיע הזמן לשדרג את האירוע ולתת מענה ייחודי, מקורי, משמח וממש מיני אירוע באמצע יום עבודה.

    דמיינו את חדר הישיבות או אולם הכניסה לחברה מלא בדוכני מזון מיוחדים, טעימים ומפנקים, לממשל דוכן דיפ איט: שלגון שמנת טבול בשוקולד חם עם מגוון תוספות מיוחדות, או דוכן קוקילידה: גלידת שמנת איכותית בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס אמריקאיות עם מגוון תוספות מיוחדות. דמיינו מבחר של מתוקים מענגים כמו דוכן וופל בלגי על מקל , או לבוחרים בטעמים הטבעיים יותר, דוכן מוזלי עם מבחר פירות העונה. כי אם כבר לפתוח את השנה במתוק, למה שזה לא יהיה מתוק עשיר, מפתה ומפנק, כראוי לשנה החדשה?

    רנטליין מעמידים לרשותכם מגוון רעיונות נפלאיםלאירוע הרמת כוסית לראש השנה, שמייחדים את האווירה, שומרים על אווירת החג ועל ההפתעות המתוקות, כאשר ניתן להרחיב את האירוע ולהוסיף גם דוכני מזון במקום ארוחת הצהריים בעבודה, למשל דוכן לחמניות באן :לחמנית באן חמות עם מבחר מילויים ותוספות, כמו אנטרקוט מעושן, באן אסאדו ,באן פורטובלו, ועוד.

    מרימים כוסית לחג באופן מכבד ומכובד

    כדי לייחד את האירוע ולהעניק לו תחושה של ניתוק ממקום העבודה והרגשה של מסיבה לכל דבר, תוכלו לשלב בהרמת כוסית גם מבחר שולחנות וכסאות בר לשדרוג האווירה, כך שכל אחד ירגיש שהוא יושב באיזה מועדון או אולם אירועים וחוגג את השנה החדשה, ממש כמו שהיא צריכה להיחגג.

    לבקבוקי היין המסורתיים ניתן להוסיף גם בר משקאות מיוחדים, למשל קוקטיילים מבוססי פירות ואחרים, ולהפוך את הרמת הכוסית לאירוע משמח, משוחרר ועם המון תקווה להתחלות חדשות, מתוקות וחיוביות.

    אז לפני שאתם שולחים לכלל עובדי החברה הזמנה להרמת כוסית לראש השנה, התייעצו ע הצוות האיכותי של רנטליין, שישמחו להרים עבורכם אירוע הרמת כוסית עם כיבוד לראש השנה שלא יבייש שום חברה, גדולה כקטנה, וייתן לעובדים את התחושה שהם מוערכים, ושהארגון שמח בהם ולא לוקח אותם כדבר מובן מאליו.

    במהלך האירוע ניתן להעניק את השי המסורתי לחג, להשמיע כמה מילות תודה וסיכום ולחגוג, כפי שצריך לחגוג.

    צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח להעלות בפניכם רעיונות נוספים ומיוחדים לאירוע הרמת כוסית לראש השנה, עם טיפים מועילים והתאמת הכיבוד למקום ולשעה בה תבחרו לקיים את האירוע.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם