אטרקציות לבר מצווה שלא יישכח: הופכים חלום למציאות

רוצים להפיק אירוע בר מצווה באולם קטן או בבית? מחפשים משהו מקורי?
אצלנו מחכות לכם מגוון אטרקציות מדהימות לבר מצווה – כל הטרנדים החמים והחדשים מחכים לכם במקום אחד במחיר משתלם לכל כיס!

כוכב צהוב
חבילת אטרקציות TOP
  • 2  עמדות מולטימדיה עם מגוון המשחקים הכי חדשים בשוק
  • 3 שולחנות משחק לבחירה (5 פיט)
  • הובלה, התקנה והחזרה של הציוד
  • יועץ אירועים טלפוני הכולל עזרה בבניית מתחם הילדים לאירוע
  • המחיר להובלה והחזרה באזור גדרה-חדרה בלבד לא כולל אירוע ביום שבת.
לפרטים נוספים +
עלות החבילה: ₪ 1500
כוכב תכלת

חבילת אטרקציות פרימיום

  • 2 שולחנות משחק מקצועיים (6 פיט = 1.85 מ')
  • עמדת מולטימדיה הכוללת מסך וקונסולה
  • עמדת ארקייד ל 2 שחקנים עם כ 1500 משחקים
  • חבית צילום – מגנטים ללא הגבלה
  • הובלה, התקנה והחזרה של הציוד באירוע
  • המחיר להובלה והחזרה באזור גדרה-חדרה בלבד לא כולל אירוע ביום שבת/חג.
  • מפעיל מקצועי במהלך האירוע עד 4 שעות
לפרטים נוספים +
עלות החבילה: 3500 ₪
כוכב סגול

חבילה משולבת מומלצת

  • דוכן  המבורגר עד 50 מוזמנים
  • דוכן וופל בלגי וופל בלגי חם עד 50 מוזמנים
  • 2  עמדות מולטימדיה עם מגוון המשחקים הכי חדשים בשוק
  • 3 שולחנות משחק 5 פיט לבחירה כולל הובלה והתקנה הלוך חזור עם איש תפעול מקצועי
  • מפיק אירועים טלפוני הכולל עזרה בבניית מתחם הילדים לאירוע
  • המחיר להובלה והחזרה באזור גדרה-חדרה בלבד לא כולל אירוע ביום שבת.
לפרטים נוספים +
עלות החבילה: 5000 ₪

    להזמנת חבילה

    השאירו פרטים ומנהל אירוע יחזור אליכם

    לקוחות ממליצים

    • השכרת פינות זולה שאנטי לאירועים

      צוות רנטליין! היה לנו לעונג לעבוד איתכם! שירות מקצועי וברמה! ציוד איכותי ובמגוון רחב! 100% סבלנות. ממליצים ממש לשכור בהם. המחיר בהחלט שווה את זה.

      עדיה ביטקובר
    • הרמת כוסית

      מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

      הדס רכלבסקי

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

      הפעלות לבר מצווה

      רעיונות לאירוע בר מצווה מטורף עם מגוון אטרקציות מיוחדות

      הילד הגיע למצוות וראוי לציין את היום החשוב הזה במסיבה משמחת, עם בני המשפחה והחברים.

      ידוע שתכנון מסיבת בר מצווה כרוכה בקשיים לא מעטים, בריצות רבות, לוגיסטיקה מורכבת ובהוצאות גבוהות, אך אפשר גם אחרת! עם רנטליין תוכלו לתכנן ולהוציא אל הפועל מסיבה מושקעת עם אטרקציות מיוחדות לבר מצווה מכל הסוגים, שישמחו את כל המשתתפים ובעיקר את חתן השמחה.

      אילו אטרקציות מיוחדות ופעילויות לבר מצווה אנחנו מציעים?

      בעידן בו הילדים חשופים לכל כך הרבה גירויים וחידושים, חשוב לוודא שגם במסיבה יהיה להם כיף, מהנה ומשמח.

      אנו ברנטליין מספקים מגוון רחב של אטרקציות מיוחדות לבר מצווה, הכוללות פעילויות מקוריות ומהנות שיספקו תוכן משמעותי למהלך המסיבה, יבטיחו עיסוק מהנה ואת התחושה של מסיבה מושקעת, מיוחדת ויוצאת דופן.

      דוגמאות לפעילויות ואטרקציות לבר מצווה שאנחנו מספקים: משחקים לבר מצווה, שולחנות משחק מיוחדים, הוקי קרח, סנוקר, הוקי אוויר, כדורגל ואחרים.

      שולחנות המשחק מתאימים לכל אחד, ולכל סוג אירוע, גם אם מדובר במחפשים אטרקציות לבר מצווה באולם בבית, אטרקציות בצהריים או אטרקציות למסיבת בר מצווה דתית – מדובר במשחקים המתאימים לכל מקום ולכל אירוע, גדול וקטן, ואנו משנעים אותם למקום האירוע ומוודאים את הגעתם בזמן, התקנתם במקום המסיבה ובדיקת התקינות שלהם.

      האטרקציות המיוחדות מותאמות לרוח ואופי בר המצווה, לתחומי העניין של המשתתפים, לקונספט האירוע, לגודל המקום, ועוד פרמטרים, כך שתהיה התאמה מדויקת לצרכי החוגגים.

      ניתן לשלב משחקי שולחן עם עמדות מולטימדיה מיוחדות, מתנפחים בכל הגדלים, משחקים לבר מצווה ועוד המון הפתעות מיוחדות.

      אתם מתכננים – אנחנו מבצעים!

      אם עומדת על הפרק מסיבת בר מצווה, זה הזמן ליצור איתנו קשר. חברתנו מתמחה באספקת רעיונות ומגוון רחב במיוחד של אטרקציות, שכוללות חבילות בר מצווה בהיקפים שונים ובמחירים הוגנים.

      כל הרעיון הוא לאפשר לכם, ההורים, ליהנות מהמסיבה ככלל האורחים ולא להתעסק בסידור, ארגון ולוגיסטיקה.

      עם האטרקציות שלנו אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים בהצלחת האירוע שבזכות המשחקים, ההפעלות והאטרקציות השונות מכניסות את כולם לאווירה של חגיגה מתמשכת, בשילוב עם הארוחה, הריקודים והברכות הנרגשות.

      האטרקציות מתוכננות כך שאפשר יהיה לגשת ולשחק בעמדות השונות במהלך המסיבה, בין אם מדובר באולם גדול או במועדון קטן ואינטימי.

      האטרקציות שלנו מגיעות לכל מקום בארץ: צפון, דרום ומרכז

      אנחנו נדאג לכם להכל! חבילת האטרקציות שנלנו כוללת הובלה למקום האירוע, כולל התקנה והקמה של האטרקציות על ידי אנשי צוות מקצועים. אנשי הצוות שלנו יקימו את העמדות לפני האירוע ובסיומו יגיעו לפרק אותו, כל מה שנשאר לכם זה להנות מהאירוע שלכם.

      משחקים, הפעלות ואטרקציות גם לבר מצווה בבית

      גם אם אתם חוגגים בר מצווה בבית יש לנו מגוון ענק של אטרקציות שיכולות להתאים לכם, אין צורך בבית ענק או חצר גדולה, אנחנו נתאים אליכם את המשחקים וההפעלות לבר המצווה.

      אטרקציות לבר מצווה מחירים

      מה המחיר לאטרקציות בר מצווה?

      חברת רנטליין מודעת לקונפליקט בו מצוי כל הורה. מצד אחד הרצון להעניק לבן החוגג בר מצווה את כל מה שהוא חפץ בו, ומצד שני העלויות שיכולות להפוך לגבוהות במיוחד.

      לכן, אנו מעמידים לרשותכם חבילת אטרקציות לבר המצווה שתוכלו להרכיב בהתאם לתקציב שלכם ולקבל מגוון רחב של משחקים לבר מצווה, אטרקציות מיוחדות ומגוון רחב ומהנה של פעילויות ותוספות נלוות, במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. בעיקר תוכלו לשמח את חתן בר המצווה בשלל פעילויות ומבלי שירגיש שחסר משהו במסיבה שלו.

      בר מצווה הוא אירוע מכונן שחשוב לציין אותו במסיבה שיכולה להיות עשירה בתכנים ובמחירים נוחים, אם רק תדעו לכוון ולדייק את הצרכים שלכם.

      אנחנו עומדים לרשותכם בכל עת ונשמח לקבוע פגישת ייעוץ והכוונה, בה נתאים לכם את חבילת בר המצווה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכיכם, ולסייע לכם להעניק לחתן השמחה את האירוע המיוחד שמגיע לו.

      חבילת אטרקציות לבר מצווה

      מזל טוב! בנכם הולך ומתקרב בצעדי ענק אל גיל המצוות ואתם בוודאי רוצים לערוך עבורו את החגיגה המיוחדת שתעלה חיוך על פניו ותנעים את זמנם של כל החברים. בעת פניה אל חברת רנטליין אתם למעשה בוחרים אטרקציות אשר מותאמות בצורה מדויקת לאופי האירוע המיוחד הזה. לרשותכם עומד צוות מקצועי ומיומן בתחום, אשר ישמח לייעץ ולהמליץ לגבי הפעילויות והאטרקציות המיוחדות אשר יכולות להתאים לאופי האירוע שלכם והאורחים אשר עתידים לקחת בו חלק.

      אטרקציות לבר מצווה – הכירו את הסוגים האהובים ביותר

      בשעה שאתם עומדים בפני בחירתן של אטרקציות לבר מצווה, חשוב יהיה לקחת בחשבון את העובדה כי האירוע המיוחד הזה חייב לענות בצורה מרשימה על צרכיהם של בני נוער – החברים הקרובים של ילד יום ההולדת, לצד ההורים שלהם והמשפחה הקרובה שלכם. בין הפעילויות והאטרקציות המבוקשות ביותר לסוג זה של אירועים, ניתן יהיה למנות גם את הנקודות הבאות:

      • עמדות מולטימדיה עם מגוון המשחקים החדישים ביותר בתחום
      • משחק ריקודים במצלמת קינקט
      • שולחנות משחק לבחירתכם
      • מתחם מציאות מדומה הכולל משקפיים
      • דוכן המבורגר
      • דוכן וופל בלגי חם
      • קיר מתנפח צבעוני
      • ועוד…

      על מנת להבטיח את ההתאמה המדויקת של האטרקציות הללו לאופי האירוע וטעמם האישי של האורחים, מומלץ יהיה להיעזר בחתן השמחה. כך למעשה תוכלו להעניק לו תחושת אחריות בבחירה של הפעילויות המרכזיות בחגיגות יום ההולדת, ובכך למעשה להבטיח את התאמת הפעילות לתחומי העניין העכשוויים של בני הנוער.

      אטרקציות לבר מצווה בבית ובאולם

      חברת רנטליין פועל מאז שנת 2012 באספקה והתאמה של ציוד לאירועים מכל הסוגים. כך שבמידה ואתם עומדים בפני הפקת אירוע בר מצווה, דעו כי בעת פניה אל חברתנו ניתן יהיה להבטיח את קבלת המענה המקצועי והאיכותי לכל צרכי האירוע. זאת החל מהתאמה של פתרונות ישיבה, אוהלים, פתרונות קירור וחימום, כלי הגשה ואוכל ואף ציוד נלווה ואטרקציות מיוחדות שירימו את האירוע שלכם לרמה הגבוהה ביותר.

      מגוון אטרקציות לבר מצווה

      פעם להפיק בר מצווה היה דבר פשוט יחסית. כל מה שהיה צריך זה לארגן אוכל טוב, מוזיקה מקפיצה, קצת אביזרים שירימו את האוירה, קוסם או מפעיל אחר וזהו, הילדים היו מרוצים, שמחים ובעיקר, חתן השמחה היה מסתובב עם חיוך רחב כמה ימים. היום הפקת בר מצווה היא פרויקט של ממש. כבר אי אפשר להסתפק באיזה מפעיל חביב אלא חייבים אטרקציות מדליקות כדי לעניין את הילדים. אם יש לילד שלכם בר מצווה ואתם מחפשים אטרקציות לבר מצווה, חברת "רנטליין אירועים" תשמח לסייע לכם.

      אטרקציות לבר מצווה שמעוררות עניין

      היום אם כן אי אפשר בלי אטרקציות לבר המצווה, אבל לא סתם אטרקציות אלא כאלו שייצרו המון עניין אצל הילדים ויעסיקו אותם בכל האירוע. כל אחד רוצה שהילד שלו יהיה מרוצה, וילדים רוצים שאצלם יהיה לא פחות ממה שאצל אחרים ולכן, צריך לבחור אטרקציות מדליקות, על ידי חברה שתספק אותן.

      מה זה אומר אטרקציות לבר מצווה? זה אומר אפשרויות רבות. בין האפשרויות הללו יש שולחנות משחק רבים כמו ביליארד, שולחנות כדורגל, פינג פונג, מתקני קליעה לסל ואחרים. יש עמדות מולטימדיה שעוד יותר מרתקים את הילדים, שהם כידוע חלק מדור המסכים. יש מתקנים של מציאות מדומה שהיא הדבר החם היום ויש דוכני מזון טעימים, הכול בשביל שהילדים ייהנו וילד בר המצווה יהיה לא פחות ממאושר.

      חברה מקצועית שתספק אטרקציות לבר מצווה

      יש לבן שלכם בר מצווה בקרוב? מחפשים אטרקציות לאירוע בר מצווה כדי לעשות אותו מאושר וכדי להפוך את האירוע שלו לבלתי נשכח? אתם צריכים חברה מקצועית ועם ניסיון רב, חברה שתביא לכם את האטרקציות הללו וגם תפעיל אותן. כזו היא חברת "רנטליין אירועים" החברה המובילה בישראל לכל מה שצריך לאירוע מכל סוג שהוא בין אם זה אירוע עסקי או פרטי. צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם מענה על כל דבר ועניין.

      אטרקציות מיוחדות לבר מצווה

      רוב המתבגרים שמגיעים לגיל בר המצווה, מעוניינים לחגוג את האירוע עם אטרקציות לאירוע בר מצווה או עם נושא מיוחד שיאפיין את הערב. חברת רנטליין אירועים בע"מ מתמחה באטרקציות והפקות לאירועים, ותוכלו למצוא אצלנו שפע רעיונות מעולים לאירוע, שיהפכו אותו למיוחד. אירוע בר המצווה שונה מכל יום הולדת רגיל והתכנון הופך להיות קצת יותר מורכב, עם עיצוב האולם או גן האירועים שצריך להתאים בדיוק לחזון המתבגר ושפע של פעילויות שאפשר יהיה לצלם ולשתף ברשתות החברתיות או ליצור אלבום מיוחד שיציג תמונות עם זיכרונות נהדרים לכל החיים. הנקודה שחשוב להבין היא שאירוע בר מצווה אינו יכול להיות אירוע ילדותי עם עוגת יום הולדת וכמה ליצנים, כי הוא חייב לסמל את המעבר מילדות לבגרות. ועם מגוון עשיר של אטרקציות, תוכלו להשיג את מטרת תכנון האירוע המושלם. אז אם אתם מתכננים את אירוע בר המצווה למתבגר שלכם, אצלנו תמצאו מגוון עשיר של נושאים ופעילויות שיאפשרו לכם לתכנן אירוע שיעניק חוויה מהממת לחתן בר המצווה, לחבריו, וגם לאורחים שלכם.

      יסודות האטרקציות לבר מצווה

      כשאתם מתחילים את תהליך תכנון האירוע עם אטרקציות לבר מצווה, חשוב שתבינו שהאירוע עדיין ויחד עם זאת, זהו אירוע שמצריך מעט יותר השקעה. לכן חשוב לדבר עם המתבגר כדי להבין איזה סוג אירוע מעניין אותו ולהגיע להסכמה על תכנון אירוע שיתאים לחזון שלו אבל גם ליכולות ולתקציב שלכם. עם קבלת ההחלטה על נושא האירוע, תצטרכו את היסודות כדי לתכנן אירוע מהנה, עם קייטרינג מעולה, שולחן קינוחים, מוסיקה שבני נוער אוהבים, מופע אמנותי, ושפע אטרקציות שישמחו את כולם.

      האטרקציות צריכות להיות מותאמות אישית לאירוע בר מצווה עם שפע פעילויות, כמו עמדות צילום ואפילו מופע של קטעי טריוויה על אורח הכבוד. כל אטרקציה צריכה להיות מותאמת אישית ולהיות מתוכננת כך שכולם יוכלו להשתתף. לחברת רנטליין אירועים בע"מ יש ותק של שנים רבות בתחום, והמומחים שלנו יסייעו לכם לבחור מתוך מגוון אטרקציות שישמחו את המתבגר שלכם ואתכם, כך שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

      חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

        השאירו פרטים

        ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם