מחפשים אטרקציה כיפית במיוחד לכל אירוע? במיוחד לשם כך ריכזנו עבורכם את מיטב המתנפחים המתאימים לכל גיל ולכל אירוע.

חברת רנטליין מציעה לכם שלל מתנפחים להשכרה, מגילאים צעירים במיוחד ועד לגילאים בוגרים. בואו לבחור את המתנפח המתאים ביותר עבורכם.

לקוחות ממליצים

  • השכרת פינות זולה שאנטי לאירועים

    צוות רנטליין! היה לנו לעונג לעבוד איתכם! שירות מקצועי וברמה! ציוד איכותי ובמגוון רחב! 100% סבלנות. ממליצים ממש לשכור בהם. המחיר בהחלט שווה את זה.

    עדיה ביטקובר
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    השכרת מתנפחים רב גילאים -מה באמת צריך לבדוק.

    חיפשתם להשכיר מתנפחים לאירוע? טיפ שלנו תתחילו את הבדיקה של איזה מתנפח מומלץ לכם עפ"י מספר פרמטרים חשובים:

    1. גיל הילדים – יש מבחר מתנפחים בשוק אך לא כולם מתאימים לכול גיל
    • יש מתנפחים לגיל הרך – מגיל 2 עד 5 . מדובר על מתנפחים מבד נילון במגוון צבעים וגדלים שונים בדרך כלל מדובר במתנפחים עם אפשרות לקפציה , זחילה, גלישה ועוד.
    • מתנפחים מגיל 5-12 – מדובר על מתנפחים מבד שמשונית חזק ביותר המאפשר קפיצה של ילדים גדולים . שימו לב בדרך כלל מדובר במתקנים מתנפחים שאפשר לקפוץ או להתגלש בהם.
    • מתנפחים לבני נוער ומבוגרים – מדובר על מתקנים מתנפחים גדולים מאוד בגדלים של 5 מטר ומעלה מבד שמשונית שבהם ניתן לעשות משחקי אתגר שונים ומשחק אתגרי מיוחד. שימו לב מתנפחים אלה לא מאפשרים להשכיר באיסוף עצמי. שימו לב שיש הרבה סוגים של השכרת מתנפחים לבני נוער.
    1. כמות הילדים באירוע – מומלץ לבדוק את כמות הילדים באירוע מאחר ומודבר באירוע פרטי או ציבורי יש חשיבות גבוהה לכמות הילדים במתקן. רוב המתקנים המתנפחים לגיל הרך מאפשרים להכניס בהן עד 7 אנשים. במידה ואתם עושים אירוע לילד בגיל 5 ויש לכם יותר מ20 ילדים אתם צריכים כנראה להשכיר מתקן מתנפח גדול ולא לגיל הרך.
    2. בטיחות ומפעיל למתקן המתנפח שאתם משכירים מתנפחים לאירוע אתם צריכים לוודא שאתם יודעים כי אחריות הבטיחותית על אחריותכם ובמידה ואתם רוצה שאנו ניקח את האחריות על האירוע נדרש לוודא שיש מפעיל לאורך כל פעילות של האירוע. בנוסף חובה לעדכן איפה אתם מציבים את המתנפח . במידה ומדבר במשטח אדמה ולא דשא חובה לבקש מזרוני פעילות.
    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם