משחקי ענק לאירועים – חווית משחק אחרת לגמרי.

מיטב משחקי ענק לאירוע שלכם עם האביזרים המגניבים ביותר בכל משחק.

בואו לנצח את האורחים במשחק הדמקה הענק שלנו, נסו את מזלכם במשחק סולמות ונחשים. המשחקים הפופולריים ביותר עכשיו בענק..

לקוחות ממליצים

  • שולחן בלק ג'ק להשכרה

    השכרתי לבר המצווה שולחנות משחק. השירות היה מצויין ואדיב. השולחנות הגיעו מוקדם וסודרו באולם ובסוף האירוע יצרתי קשר לאסוף אותם. תודה על השירות.

    אורית רוזוב
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    איך לשלב נכון משחקי ענק לאירועים?

    החלטתם שאתה רוצים להשכיר משחק ענק לאירוע, אחלה החלטה אנחנו כאן לתת לכם מספר טיפים כיצד לשלב את משחקי הענק בצורה טובה ונכונה אצלכם באירוע.

    טיפ ראשון – חובה משטח ישר

    שימו לב זהו הטיפ החשוב ביותר, משחקי ענק לא מיועדים למשטחים לא ישירים או משטחים של דשא ואבנים. מיועדים רק למשטחים ישירים ( הכוונה לריצוף חלק ). הסיבה שהלוח הענק עשוי משמשונית וברגע שמנחים אותו על משטח לא ישר אין אפשרות לשחק בצורה טובה.

    טיפ שני –  התאימו את המשחק לגיל האורחים שלכם. 

    יש מבחר רחב של משחקי ענק אנו ממליצים לכם לבחור את המשחק הענק עפ"י גיל האורחים שלם. בדרך כלל משחקי ענק מיועדים מגיל 6 ומעלה. יש משחקים שמומלץ לבחור מגיל 10 ומעלה בניהם דמקה, שש בש.

    טיפ שלישי – תבדקו שיש לכם מקום למשחקי ענק. 

    הרבה לקוחות שלנו חושבים שמשחקי ענק לא דורשים הרבה שטח באירוע אך זה אינו נכון כל משחק ענק מגיע במידה של 2.5 על 2.5. זה מדיה לפני שנדרש לארגן שטח התארגנות למשחק.

    טיפ רביעי – זמן פעילות. 

    משחקי ענק הם לא אטרקציה מרכזית באירוע ולא יכולים להיות אטרקציה מרכזית באירוע אלה מתחם או מוצר נוסף ליתר האטרקציות באירוע. משחקי ענק יכולים לתפוס הרבה שטח באירוע אך מבחינת זמן פעילות מדובר בזמן קצר יחסית.

    בחזרה לעמוד שולחנות משחק להשכרה לחץ כאן.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם