נולד לכם בן או בת במזל טוב והדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו הוא להתחיל להפיק בעצמכם מסיבה לכבוד הלידה. עם רנטליין תוכלו להגיע כאחד האורחים, ליהנות משלל אטרקציות לברית מילה ובריתה ולהיות בטוחים שהאירוע שלכם עומד להיות משמח, מושקע ואיכותי.

לקוחות ממליצים

  • שולחנות קזינו להשכרה

    עשינו בעזרתכם אירוע חברה מקסים מקסים! הרבה מעבר לציפיות. העובדים היו נעימים, העמדות היו ברמה גבוהה, הציוד הגיע בזמן וההרכבה בוצעה ביעילות ומהירות על ידי חברי הצוות. שמחה שבחרתי בכם לאירוע שלנו, ניפגש באירוע הבא:)

    שני קליין
  • מזנון פלאפל וסלטים לאירועים

    הזמנתי הפתעה לבת המצווה בשטח. כבר בטלפון הראשון דיברו לעניין. מה שהבטיחו התממש ויותר. הגיעו לשטח 2 מפעילים (למרות שהיה צריך להגיע אחד) נחמדים זו לא מילה… הם היו מעולים. התנהלו מול המבוגרים והילדים במיומנות וחביבות. הכל היה מדוגם, שמח, הילדים (והמבוגרים) היו בעננים תרתי משמע.

    לימור נעים
  • הפקת אירועים רנטליין

    ההענות, ההערכות והיחס של העובדים היה מושלם! כיף לעבוד ככה! מתוקתק וטעים! מסיבת פורים שקשה לשכוח!

    דוריס ווגט

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    אירוע מושקע בלי מאמץ

    מזל טוב, אתם הורים טריים! רק לפני שבוע התרחשה הלידה והפקה של אירוע היא לא ממש הדבר שתרצו להתעסק איתו בתוך כל ההתרגשויות, העייפות והטיפול בתינוק שהצטרף למשפחה.

    רנטליין מעמידים לרשותכם מענה מקיף לאירוע, שכולל את כל מה שתצטרכו למסיבה, כל זאת בזמן הקצר שעומד לרשותכם לתכנון והזמנת האורחים.

    הפקה: צוות מקצועי של החברה ימצא עבורכם מקום לאירוע, בהתאם לתקציבכם ובמיקום המועדף עליכם.

    מזון: אנו מעמידים לרשותכם מבחר ענק של דוכני מזון, בסגנונות שונים, החל ממאכלי גורמה ועד לאוכל רחוב שיקי, הכל טרי, מוקפד, איכותי וכשר. כמו כן אנו מציעים דוכנים עם קינוחים ומתוקים מפתים, נימוחים ושווים במיוחד, כולם טריים ועשויים מהחומרים המשובחים ביותר.

    ציוד: כל מה שנדרש לאירוע, החל מאמצעי הגברה, תאורה והקמת הדוכנים, מתבצע על ידי הצוות שלנו.

    קישוט: אנו מקשטים את מקום האירוע בבלונים צבעוניים ושמחים, בשפע ובטוב טעם.

    גימיקם והפעלות לברית

    מלבד האטרקציות המושקעות והמקוריות שלנו אנו מציעים שלל גימיקים והפעלות למסיבת ברית המילה והבריתה המתאימות לכל הגילאים לרבות ילדים בגיל הרך. בזמן שאתם אוכלים, מתעדכנים ונהנים המפעילים שלנו ידאגו שהילדים שלכם לא ישכחו את האירוע הזה עם מגוון גימיקים והפעלות שיעסיקו את ילדיכם לאורך כל הברית.

    –         מתחמי יצירה מיוחדים

    –         מסלול מרוץ של מכוניות על שלט

    –         מבחר מתנפחים לכל הגילאים

    –         עמדות מציאות מדומה

    ועוד הרבה רעיונות מיוחדים ושונים.

    באפשרותכם לרכוש חבילות מסוגים שונים, בהתאם לתקציבכם, גודל האירוע ומספר המוזמנים.

    עם רנטליין אין כל צורך לדאוג לדבר. אנו מספקים את הציוד  ומובילים אותו למקום האירוע, מרכיבים אותו באמצעות אנשי מקצוע בעלי נסיון, בכל עמדה יש מפעיל אחראי ומיומן שדואג לנראות העמדה והפעלה, כולל בדוכני המזון.

    בתום האירוע אנו מנקים את העמדות, מפרקים אותן ומשנעים אותן חזרה. לכם לא נותר אלא להגיע עם התינוק החדש וליהנות מאירוע בקרב בני המשפחה והחברים.

    רנטליין היא חברה בעלת מוניטין גבוה שנוצר תודות לנסיון הרב, להקשבה לצרכי הלקוח, אספקת הציוד בזמן ושירות אישי ומסור. אנו מגיעים לכל מקום בארץ ועומדים לרשותכם בכל עת, עם עמידה בלוחות הזמנים והתחשבות בתקציבכם.

    אטרקציות במחירים במחירים אטרקטיבים

    באפשרותכם לרכוש חבילות מובנות במחירים שווים לכל כיס, ולבחור מבין של האטרקציות את זו שמדברת ללבכם. בכך תוכלו להוזיל עלויות ולדייק את האירוע שלכם לפי ראות עיניכם.

    זה הזמן ליהנות מהתוספת החדשה שנכנסה למשפחה ולתת לנו לעשות את העבודה, בה אנו טובים ועם הכלים העומדים לרשותנו כדי להפיק עבורכם את המיטב.

    צרו עמנו קשר עוד היום ומפיק מטעמנו ישמח לסייע לכם לבחור את הקונספט, את האטרקציות לאירוע ולהעמיד לכם בתוך זמן קצר אירוע חלומי ומשמח.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם