שאלות ותשובות בתחום אירועים

שאלות רבות נשאלות בתחום השכרת הציוד לאירועים – אז ריכזנו עבורכם את מיטב השאלות ואת התשובות המקצועיות ביותר – הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה קל ופשוט.

איזה ציוד אתם משכירים?

חברת רנטליין משכירה ציוד למגוון רחב של אירועים. החל ממפגש משפחתי/חברתי בפארק, דרך ערבי שירה בציבור וימי הולדת ועד חתונות. לרשות הלקוחות עומדות אפשרות להשכרת כסאות, מתקנים מתנפחים, אטרקציות לאירועים, אוהלים, מזרונים, ג'ימבורי, שולחנות ועוד.

מה כולל מחיר השכרת הציוד המופיע באתר?

מחיר השכרת הציוד המופיע באתר כולל את השכרת הציוד באיסוף עצמי בלבד. עומדת לרשותכם אפשרויות הובלה, התקנה והפעלה שונות (מופיעות בהמשך). בתוספת תשלום נספק לכם מפעיל למתקנים, לאטרקציות השונות ולדוכני המזון. כמו כן תוכלו לרכוש דרכנו חומרי גלם איכותיים המתאימים לדוכני המזון.

איך אוכל לדעת שהציוד תקין לשימוש ובטיחותי?

כל ציוד שמובל ללקוח או נאסף באופן עצמאי נבדק, נשטף ומנוקה פעמיים:

  1. טרם הוצאת המוצר ללקוח (באותו היום).
  2. עם קבלת המוצר מהלקוח בחזרה.

האם קיימת אחריות ביטוחית במהלך האירוע?

על בעל האירוע חלה אחריות ביטוחית מלאה לכלל משתתפי האירוע והציוד. על בעל האירוע לוודא שלמקום האירוע קיים ביטוח. במידה והאירוע מתקיים בביתו הפרטי, עליו לעשות ביטוח. באחריות בעל האירוע לוודא את תקינותם של המתקנים טרם תחילת האירוע והשימוש במתקנים, גם במידה והמתקנים הורכבו/הותקנו ע"י החברה.

האם החברה שלכם מבצעת הובלות והתקנות?

חברת רנטליין מבצעת הובלות והתקנות בהתאם למחירון קבוע מראש.

האם החברה שלכם מבצעת הפעלות אירועים?

החברה מבצעת הפעלות לאירועים פרטיים ועסקיים בלבד.

מהן אפשרויות ההובלה הקיימות?

לנוחותכם חברתנו מציעה שלוש אפשרויות:

  1. איסוף עצמי מהמחסן המרכזי הממוקם במושב שדי חמד, רחוב האורן 13 (5 דקות מכפר סבא). דורש תיאום טלפוני בטלפון 053-8207353.
  2. הובלה בלבד – בשירות זה תקבלו את המוצרים עד הבית/מקום האירוע ואנו ניקח אותם בסיומו.
  3. הובלה והתקנה – בשירות זה תקבלו את המוצרים עד הבית/מקום האירוע. כמו כן הם יותקנו/יורכבו במקום ויקופלו בחזרה בסיום האירוע.

במידה ואני בוחר לאסוף את המוצרים ברכב הפרטי, כמה מתקנים אוכל לאסוף מהמחסן?

שאלה זו תלויה במספר פרמטרים: גודל הרכב, מספר המתקנים, סוג המתקנים ועוד.

מומלץ להתייעץ עם נציג המכירות טרם ההחלטה לבוא לאסוף את המוצרים עם הרכב הפרטי.

במידה וברשותכם רכב מסחרי/רכב עם וו גרירה ועגלה, מרבית המוצרים ניתנים להובלה באופן עצמאי.

כמה זמן לפני האירוע עלי להזמין את הציוד?

במידה והמוצר זמין, ואינו מושכר, ניתן להזמינו בהתראה של יום אחד. אך רצוי להזמין את הציוד מספר ימים לפני האירוע על מנת שנוכל לשמור עבורכם את הציוד המבוקש.

מה הן שעות הפעילות?

על מנת לאפשר לכם את הגמישות והנוחות המקסימלית החברה פעילה לקבלת הזמנות, קבלת ציוד והחזרת ציוד 12 שעות ביממה!

א'-ה' בין השעות 8:00-20:00.

ו'- 8:00-16:00

ש'- חצי שעה לאחר צאת השבת ועד השעה 23:30.

לאיזו תקופה ניתן להשכיר את הציוד?

ניתן להשכיר את הציוד לתקופה בלתי מוגבלת, בהתאם למחירון שנקבע, ובתיאום מראש בלבד.

השכרה סטנדרטית, שעל פיה נקבע המחירון המופיע למוצרים באתר, מתבצעת ל-24 שעות.

במידה וקיבלתי מוצר ואני מסתבך עם התקנתו, מה ניתן לעשות?

לכל מוצר קיים תיק מתקן המפרט באופן מדויק מהן מגבלות השימוש במתקן, הוראות שימוש מיוחדות, הוראות התקנה והוראות הפעלה.

כמו כן לחברה קיים שירות תמיכה טכנית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע על מנת לאפשר לכם ניצול מקסימלי וחסר פשרות של הציוד ששכרתם.

למה שאזמין מכם ציוד ולא מכל חברה אחרת בתחום, כבר יצא לי לראות את אותו הציוד במחיר יותר זול?

אנחנו לא יוצאים בהצהרות שאנו הכי זולים מכולם, אבל אצלנו תקבלו דברים שלא תקבלו אצל כל האחרים:

  1. בטיחות – הציוד נבדק פעמיים לפני הוצאתו ללקוח.
  2. אחריות מלאה – אנו לוקחים אחריות מלאה על המוצרים ועל השירותים שלנו. לפרטים נוספים לחצו כאן.
  3. איכות – אתם מקבלים את המוצרים הטובים, החדישים והחדשים בשוק.
  4. שירות – אנו איתכם בכל דקה, 24/7. גם אם לא הזמנתם התקנה במקום האירוע נהיה שם בשבילכם טלפונית לעזור לכם עד שתהיו מרוצים.
  5. זמינות וגמישות – אנו מאפשרים לכם לבצע הזמנה, לקבל את הציוד ולהחזירו בזמנים שנוחים לכם בפריסה רחבה בימות השבוע ובכל רחבי הארץ.
  6. תרומה לקהילה – אחד מערכי החברה הוא תרומה לקהילה. חברתנו מבצעת לפחות שתי פעילויות בשנה שכל מטרתן היא לתרום ולסייע לחלשים ולאלו שידם אינה משגת את הציוד שאנו משכירים. שכרתם ציוד אצלנו = תרמתם לקהילה!

איך אני יכול להזמין כבר עכשיו?

יש להתקשר למרכז ההזמנות שלנו בטלפון 053-8207353.

נציגנו יבדוק אם המוצרים שבהם אתם מעוניינים זמינים בתאריכים המבוקשים ויקח מכם את כל פרטי ההזמנה.

האם נלקח פקדון?

בכל הזמנה נלקחים פרטי כרטיס אשראי לפקדון, לכל אחד מהמקרים הבאים:

  1. למקרה בו תבטלו את הזמנתכם ללא התראה מספקת מראש.
  2. למקרה בו הציוד לא יוחזר.
  3. למקרה בו הציוד יוחזר במצב לא תקין/ קרוע/שבור/הרוס.

במידה והציוד ניזוק במהלך השימוש בו, האם תחייבו אותי על הנזק?

כן. האחריות על שלמות הציוד עוברת לידי הלקוח בעת השכרתו. לקוח שיחזיר ציוד במצב לא תקין יחויב בדמי עלות תיקונו של הציוד הפגום.

מהן אפשרויות התשלום?

לנוחותכם ישנן מספר אפשרויות תשלום:

  1. מזומן.
  2. צ'ק (עד תשלום אחד בלבד).
  3. אשראי (עד 3 תשלומים).

מה מדיניות הביטולים שלכם?

  1. במקרה של ביטול ההזמנה (עד 72 שעות) בשל כח עליון ו/או פעילות טרור ו/או מצב בטחוני לא תגבה החברה מהמזמין ו/או לא תפצה את המזמין בכל סכום שהוא.
  2. בגין ביטול הזמנה בטווח קטן מ-72 שעות יחוייב המזמין בעלות של 37% מהזמנתו.
חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם