הפתעה… לא רק ילדים אוהבים להשתעשע ולהשתובב עם מתנפחים, גם מבוגרים (שאינם אלא ילדים גדולים). תשתית ההפעלה של המתנפחים פשוטה. הפעלתם קלה ביותר. ההנאה – רבה. מתנפחים תמיד מאפשרים לשחק, לקפוץ, להשתולל, להתנועע, וכל זאת במתחם משחקים בטוח, מאובטח ומוגן.

הם מהווים מענה מיטבי למסיבות, אטרקציה נפלאה לימי הולדת, לימי כיף וגיבוש, לכל גיל. הם מאפשרים לילדים להפיק ולמצות את מלוא פוטנציאל ההנאה הגלום בהם. ניתן להציבם בכל מקום- בחצר הבית, בפארק, ואף בתוך מתחם סגור שיש בו מרחב מספיק.

על מנת להפיק את המרב והמיטב רצוי ומומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע הן באשר לסוג המתנפחים המתאים לסוג האירוע, למספר משתתפיו וגילם, למיקום שבו הם אמורים להיות מוצבים ופרמטרים שונים שיקלו עליהם להציע לכם את המתנפחים המתאימים ביותר לאירוע.

הערך המוסף של מתנפחים

הערך המוסף של השכרת מתנפחים למסיבות אצל הספקים  המובילים הוא האפשרות להסתייע גם במוצרים נוספים שהם מציעים: השכרת גנראטור, מזגנים ניידים, דוכני מזון כולל בר מתוקים, ועוד. כך ניתן להרכיב חבילת מוצרים מועדפים לאירוע שלכם.

מתנפחים מהווים חוויה אטרקטיבית במיוחד לילדים. היא מזמנת להם כר נרחב להנאה ולריגושים. שימוש בהם אינו מייצר לכלוך, אינו מסוכן, מהווה ערובה לעניין מתמשך. ילדים מסוגלים להשתעשע במתנפחים במשך שעות, לעבור ממתקן למתקן ולא להתעייף.

מתנפחים לא רק בג'ימבורי

מגוון המתנפחים מאפשר בחירה לפי סוג או נושא כגון  טירה, זירת אגרוף, מגרש ספורט ועוד. כמו כן ניתן לשלב בהם מגלשות שונות, גשרים, בריכת כדורים, בובות ענק ועוד. המתנפחים מתאימים גם לאירועים המוניים שאליהם מגיעים הורים וילדים. ניתן להקצות שטח במתחם גדול שבו מתקיים אירוע המיועד למתנפחים. על מנת ליהנות מהמתנפחים האטרקטיביים אין צורך להזמין או להשכיר גי'מבורי שלם.

מתנפחים עם מפעיל או בלעדיו

אף שניתן להסתפק בשכירת המתנפחים ללא מפעיל, מי מכם שיכולים להרשות לעצמם לממן גפם מפעיל- ודאי נכון ורצוי להעדיף את החלופה השנייה. המפעיל הוא גם אחראי, יכול להדריך ילדים כיצד להשתמש, מוודא כי לא יהיו חריגות, כי ילדים לא יסתכנו ולא יסכנו זה את זה, ובכלל- נוכחות של מבוגר אחראי תרגיע גם את ההורים השולחים את ילדיהם למסיבה שיש בה מתנפחים.

השכרת מתנפחים למסיבות היא אופציה מצוינת למניעת שעמום של ילדים והלהבתם. אם התועלת שלהם נאמדת ונמדדת בהנאה שמפיקים הילדים מהשימוש בהם אין ספק כי המחיר האטרקטיבי והתחרותי שבו מוצעים לכם המתנפחים הופך את ההוצאה לכדאית ומשתלמת. כאשר תראו את האור המאיר בעיני הילדים בשעת משחקם במתנפחים ואת החיוכים על פניהם ואת קולות ההנאה היוצאים מפיהם תוכל להיווכח עד כמה נכונה ומוצדקת הייתה ההחלטה לפנק אותם במתנפחים.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם