מחפשים דוכני מזון מיוחדים לאירוע שלכם? בואו להתרשם ממגוון דוכני אוכל שאנחנו מציעים לכם. הטעמים, האיכות, המגוון והשירות, על כולם ממש לא תרצו לוותר באירוע הבא שלכם.

כל הדוכנים בעלי תעודת כשרות

לקוחות ממליצים על דוכני המזון של רנטליין

  • שולחן בלק ג'ק להשכרה

    השכרתי לבר המצווה שולחנות משחק. השירות היה מצויין ואדיב. השולחנות הגיעו מוקדם וסודרו באולם ובסוף האירוע יצרתי קשר לאסוף אותם. תודה על השירות.

    אורית רוזוב
  • הפקת אירועים רנטליין

    ההענות, ההערכות והיחס של העובדים היה מושלם! כיף לעבוד ככה! מתוקתק וטעים! מסיבת פורים שקשה לשכוח!

    דוריס ווגט

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    דוכני המזון שלנו לשנת 2024

    אחד הדברים הבולטים בכל אירוע הוא האוכל. אורחים רבים ידרגו את האירוע לפי האוכל שהוגש בו, האיכות, הטעמים, המקוריות ואופן ההגשה.

    אנחנו ברנטליין אוהבים אתגרים כאלו והרמנו את הכפפה עם מבחר עצום ומגוון של דוכני מזון לאירועים שמחכים רק לכם וכוללים מגוון סגנונות וטעמים, החל מאוכל רחוב טעים להפליא, דרך טעמים שילדים אוהבים ועד למאכלים מתוחכמים ומפתיעים.

    וזה לא הכל! יש מכנה משותף אחד לכל הדוכנים: האיכות, השירות, הטריות. כל דוכני המזון שלנו מבוססים על חומרי גלם איכותיים, טריים ומשובחים.

    כמו בכל תחומי השירות שלנו, גם באוכל אנחנו לא מתפשרים ומביאים לכם את הטוב ביותר, עם צוות מיומן שמקים את הדוכנים, שומר על נקיונם ונראותם ודואג לאסוף את הכל ולהשאיר סביבה נקייה בתום האירוע.

    דוכני מזון לאירוע שלכם – במגוון סוגים וטעמים

    אצלנו בין היתר תמצאו דוכני פיצות מהטאבון, טורטיות, שווארמה, פלאפל, המבורגר, נאצ'וס מקסיקני, אנטריקוט, כריכי קורנביף, בר סלטים, צ'יפס, ג'חנון, סביח, דוכן מעורב ירושלמי, בר פסטות, תירס, פוקאצ'ות ועוד הרבה דברים ממש טובים.

    וזה לא נגמר כאן

    דוכני המזון שלנו הם כאמור עשירים ומגוונים וכוללים גם הפתעות מתוקות, שתייה ועוד.

    בר קינוחים – דמיינו כל דבר מתוק שאתם אוהבים ותמצאו אותו בדוכנים שלנו: דוכן קוקילידה, קיאק פירות, דוכן גלידה אמריקאית, דוכן פנקייק הולנדי, צ'ורוס מקסיקני, וופל בלגי, מגדל קאפקייקס, קרפ צרפתי, בקלוואה, מבחר עוגות שוקולד מפתות ועוד המון מתוקים טובים ומוקפדים בטעמם.

    בר מתוקים – כל מה שחלמתם עליו מתרכז בדוכן מעוצב ויפהפה, צבעוני ומושך את העין: מגוון סוכריות גומי להכנת שיפוד, או שיפודי פינוק מתוקים מוכנים, מרשמלו בכל הצבעים והטעמים, סופלה שוקולד מיוחד, ארטיק שוקולד, כדורי שוקולד ועוד דברים שלא חייבים להיות ילדים כדי ליהנות מהם ולהתענג על כל ביס.

    וכמובן – דוכני שתייה מעוצבים ונעימים, עם כל סוגי השתייה הקלה, כולל מכונת ברד בטעמים שונים, מיצים, משקאות מוגזים ועוד.

    אז למה הדוכנים שלנו כל כך מומלצים?

    יש הרבה סיבות לבחור בדוכנים שלנו. מעבר לחוויית טעמים מתפוצצים ואירוע שמשתדרג פי כמה וכמה מונים בזכות דוכני מזון לאירועים העשירים והמיוחדים, חשוב לזכור שאנו חברה שיש לה מוניטין רב בתחום האירועים ומעוניינת לשמור את מקומה בראש הטבלה.

    בנוסף, אנחנו מספקים נוחות בקבלת שירות הכל כלול, מבלי לדאוג לדבר ופשוט להגיע למקום האירוע, שם הצוות שלנו מתמקם עם המכונות וחומרי הגלם, מתקין אותם במקום, מתפעל את הכל במהלך האירוע ודואג בסיומו לאסוף ולנקות את הכל. שירות כזה מאפשר לכם להגיע כאחד האורחים וליהנות מהאירוע בלב שקט..

    יש עוד הרבה מאד סיבות לבחור בדוכני המזון שלנו. צרו עמנו קשר ונשמח לפרט אותן באוזניכם ולהרכיב יחד אתכם תפריט מנצח לאירוע שלכם, בין אם מדובר במסיבת בת מצווה, באירוע עסקי, אירוע חברה או יום הולדת למבוגרים. יש לנו מענה לכל אירוע והתוצאות בשטח מדברות בעד עצמן.

    דוכני מזון לאירועים קטנים

    טיפים לבחירת דוכנים לאירועים:

    לפני שאתם בוחרים דוכן אוכל לאירוע שלכן ודאו את הדברים הבאים:

    1. רעננות חומרי הגלם
    2. תברואה ברמה טובה.
    3. שירות המלצרים.
    4. מגוון הדוכנים.
    5. טעם האוכל.

    האחרון, ואולי הכי חשוב – טעם המזון: החוויה שתישאר לכם ולאורחים שלכם מהאירוע, היא בסופו של דבר הטעם שנשאר בפה. אוכל טעים, בדרך כלל מושפע מרמה תברואתית גבוהה, מחומרי גלם איכותיים ומשירות והכנה שהתבצעו באהבה על ידי הצוות. סעיף זה הינו סעיף המסכם ומושפע מכלל הסעיפים לעיל.

    דוכני אוכל לילדים

    בשנים האחרונות אנו יכולים לראות תופעה מעניינת באירועים מכל הסוגים – הופעתם של דוכני מזון מעניינים וססגוניים אשר מעניקים לקהל האורחים את האפשרות ליהנות ממגוון מטעמים מיוחדים. את הדוכנים הלוהטים ביותר ניתן למצוא כיום בשירותיה של חברת רנטליין המקצועית. החברה מובילה את תחום האירועים מאז שנת 2012 ומסייעת לאינספור אנשים פרטיים ועסקים שונים ליצור את האירועים המיוחדים והבלתי נשכחים אשר מעלים חיוך עצום על פניהם של כל אחד ואחת מהנוכחים.

    דוכני אוכל לימי הולדת – הכירו את הסוגים השונים

    חולמים על הפקתו של האירוע המושלם? בין אם אתם עומדים בפני בר מצווה, חתונה או אירוע עסקי ייחודי, דעו כי הוספתם של דוכנים מגוונים ומיוחדים לאירוע שלכם יכולה להיות ללא ספק הצעד הנכון בדרך לאירוע בלתי נשכח. דוכנים אלו כוללים מגוון רחב של מאכלים שונים ואהובים אשר כוללים בין היתר גם:

    • דוכן תפוח אדמה מוקרם
    • דוכן פוקאצ'ות מהתנור
    • דוכן נקניקיות לאירועים
    • דוכן תירס חם
    • בר פסטות
    • דוכן מעורב ירושלמי
    • דוכן סביח
    • דוכן ג'חנון
    • דוכן צ'יפס
    • בר סלטים
    • מזנון כריך רוסטביף
    • אנטריקוט על הפלאנצ'ה
    • דוכן נאצ'וס אמריקאי
    • דוכן המבורגר לאירועים
    • דוכן פלאפל לאירועי
    • דוכן טורטייה מקסיקנית
    • דוכן שווארמה
    • דוכן טורטייה בשרית
    • דוכן פיצות מהטאבון
    • ועוד…

    זכרו, אתם עומדים בפני מגוון אינסופי של דוכנים שונים ומעניינים, כך שעל מנת להבטיח את התאמת הדוכן לאירוע שלכם, מומלץ יהיה לבחור בדוכן אשר מתאים לאופי האירוע, התפריט העתידי שישולב במהלך האירוע והגיל של קהל האורחים אשר לוקחים חלק בחגיגות.

    דוכני אוכל לבת מצווה – חוויה קולינרית מהנה במיוחד

    בעת הוספתם של דוכני מזון לאירוע שלכם, אתם למעשה בוחרים בהוספה של הווי קולינרי מרשים ומעניין אשר ללא ספק תורם לחוויה הכללית ורק מוסיף לחגיגיות ולייחודיות האירוע הבא שלכם. פניה אל חברת רנטליין מעניקה לכם את האפשרות שבהפקת האירוע המרהיב והמרשים אשר יענה על כל בקשה שלכם ויכלול את הפתרונות האיכותיים ביותר בהתאמה אישית לכם.

    דוכני אוכל לאירועי חברה

    חברת רנטליין המקצועית מעניקה לכם את ההזדמנות ליהנות מהוספתם של דוכני אוכל לאירועים מכל הסוגים. כך שבין אם אתם חוגגים יום הולדת מיוחד, מציינים את יום החתונה או עורכים אירוע עסקי לכל צוות העובדים שלכם, דעו כי דוכני מזון לאירועים מהווים את אחת התוספות המרשימות והאהובות ביותר. חברתנו מקפידה על עמידה בסטנדרט הגבוה ביותר של איכות ועל כן מעניקה לכל לקוח את האפשרות ליהנות ממענה מקצועי ואיכותי אשר תואם את צרכיו בצורה אינדיבידואלית.

    דוכני מזון לאירועים קטנים – קשת רחבה של טעמים מפנקים

    האוכל מהווה חלק בלתי נפרד ממהלכם של אירועים מכל הסוגים. כך שאין ספק כי הוספתם של דוכני המזון לאירועים מאפשרת לכל אורח ואורחת ליהנות מאוכל טעים ומפנק במיוחד אשר מוצג בצורה אטרקטיבית ומאפשר לכולם לנשנש משהו כבר בשלב קבלת הקהל.

    הדוכנים כיום אינם שייכים אך ורק לתחום הקינוחים, שהרי עתה דוכני אשר כוללים אוכל של ממש הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה ומאפשרים לכל אדם ליהנות מטעם עשיר וריחות מפנקים במיוחד. כך שאם אתם בוחרים בדוכן טורטייה בשרית, דוכן פלאפל, בר בלטים, דוכן ג'חנון או צ'יפס, או אפילו דוכן תירס חם ודוכן פואקצ'ות מהתנור, הרי שאתם עתידים ליהנות ממענה איכותי, צבעוני ומרשים אשר מעניק לכולם את ההזדמנות לטעום מכל מה שהם רוצים ולהעשיר את עולמם הקולינרי בחוויה מעניינת, טעימה ובלתי נשכחת.

    מפיקים אירוע בלתי נשכח עם דוכנים מיוחדים

    הדרך אל עבר אירוע מיוחד ומרהיב אשר ייחרט בליבם של כל האורחים שלכם עוברת בהפקה מקצועית ובציוד איכותי ויעיל. חברת רנטליין המיומנת מתאימה לכל אירוע את כלל הציוד הנדרש לו, זאת החל מאוהלים, פתרונות קירור וחימום ועד לפתרונות ישיבה ומערכות הגברה ותאורה מקצועיות. לרשותכם עומדים אנשי המקצוע המובילים בתחום הציוד לאירועים אשר ישמחו לסייע בהתאמה מדויקת של הפריטים השונים לאופי האירוע וההעדפות האישיות שלכם.

    בואו נדבר על מחירים

    יש אירועים סטנדרטיים, אירועים שנראים דומים זה לזה, אירועים בהם יש רק שולחנות ישיבה, מלצרים שעוברים בין השולחנות ומציעים שתיים – שלוש אופציות בין מנות והסועדים בוחרים מה שהם רוצים. ויש אירועים משודרגים, אירועים עם דברים מיוחדים כאלו שהמוזמנים לא שוכחים אותם, בעיקר בגלל האוכל המיוחד שיש בהם. כאלו הם האירועים שיש בהם דוכני מזון לאירועים, דוכנים יפיפיים שמשדרגים את האירוע ומוסיפים לו צבע ועניין, וגם לא מעט טעם. חברת "רנטליין אירועים" מציעה בין השאר דוכנים כאלו, דוכנים שיקפיצו את האירוע בכמה רמות מאירוע רגיל לאירוע מיוחד ובלתי נשכח.

    דוכני אוכל לאירועים – האפשרויות

    רגע לפני שנבהיר אילו דוכני אוכל לאירועים קיימים ואיך אתם יכולים לשדרג את האירוע שלכם, חשוב להבין שהם מתאימים לכל אירוע. יש דוכנים מגוונים שיכולים להתאים גם לצעירים וגם למבוגרים. זו יכולה להיות גם חתונה וזה יכול להיות יום הולדת, זו יכולה להיות ברית מילה, וזה יכול להיות אירוע עסקי כלשהו.

    אילו דוכנים לאירועים יש? יש דוכן שווארמה ודוכן טורטייה בשרית, יש דוכן טורטייה מקסיקנית ויש דוכן פלאפל, יש מזנון כריך קורנביף ויש דוכן צ'יפס או דוכן אנטריקוט על הפלאנצ'ה, יש דוכן ג'חנון ויש דוכן נקניקיות שיכול להתאים במיוחד לאירוע עם ילדים, דוכן פוקאצ'ות, דוכן קינוחים וכל מה שעולה בדמיונכם.

    את דוכני המזון שוכרים רק מהמקצוענים!

    אם אתם רוצים שיהיו דוכני מזון לאירועים אצלכם אסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר או על חברה חדשה ובלי ניסיון. למה? כי ברגע האמת אתם רוצים שהכל יתנהל כמו שצריך, ושהכל יעבוד בלי תקלות ובעמידה מלאה בזמנים. במילים אחרות, אתם צריכים את רנטליין אירועים, החברה המובילה בכל מה שנוגע לציוד לאירועים כמו גם הפקה ועוד.

    דוכני אוכל

    בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר דוכנים של מזון באירועים, מה שבעבר היה פחות מקובל. פעם הקונספט היחיד להגשה היה ישיבה סביב שולחנות ומלצרים שמציעים לסועדים מבין האפשרויות הקיימות, אבל היום האפשרות של הגשה חופשית הולך והופך לפופולארי יותר ויותר. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה מיוחד ולא שגרתי בכל מה שנוגע לאוכל, דוכני המזון יכולים לעשות עבורכם עבודה נפלאה. הם יכולים להפוך אותו לצעיר יותר ומיוחד יותר, וחברת "רנטליין אירועים" תשמח לספק לכם מגוון דוכנים מהם תוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם.

    יתרונות של דוכני המזון

    אז למה דוכני המזון הולכים והופכים לפופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות? אין מי שלא מעדיף להחליט לבד מה הוא יאכל, וכשמדובר על דוכנים האפשרויות רבות הרבה יותר מאשר כשזו הגשה לשולחן על ידי מלצרים. בנוסף, דוכן המזון מצריך פחות כוח אדם מאשר הגשת מזון, מכיוון שצריך רק עובדים שיעמדו בכל דוכן שהוא, ולא מלצר על כל שולחן.

    דוכני המזון הופכים את האירוע למגוון יותר. הם יכולים להיות רבים ומגוונים כמו דוכן שווארמה, דוכן פלאפל, דוכן נקניקיות או דוכן צ'יפס שמתאימים במיוחד לילדים, דוכן תירס חם, דוכן פוקאצ'ות, דוכן מעורב ירושלמי, דוכן פסטות, דוכן ג'חנון או דוכן עם כל מאכל אחר. הם יוצרים עניין והם לא מחייבים את האורחים לשבת במקום ספציפי. כל אחד בא ולוקח לו מה שהוא רוצה, ובסופו של דבר הוא מתיישב איפה שהוא רוצה בהתאם לאפשרויות במקום.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם