ילדי שנות השמונים זוכרים בוודאי את הסימולאטורים של הנהיגה והטיסות במחשב הביתי או במשחקי הוידיאו. סימולאטורים שהיו גורמים לנו לשחק כל הלילה ולא ללכת לישון. גם לילדים של שנות האלפיים יש סימולאטורים, רובם ככולם יותר מתקדמים מאלה שהיו לנו. להם אפילו יש אפשרות ליהנות מהם באירועי כיתה וחברה שונים, באמצעות עמדות מולטימדיה שונות.

לפני שנספר לכם על מספר סימולאטורים שברשותנו, נסביר לכם כיצד עובד הרעיון של עמדות מולטימדיה לאירועים. על מנת להפעיל את הילדים באירועים, אנחנו יכולים לשכור שורה של אטרקציות לאירועים שיהיו באולם או בגן בו אנחנו עורכים את האירוע. עבור ילדים קטנים אנחנו יכולים לשכור מתחם ג'ימבורי, בריכות כדורים, מתנפחים ועוד. לילדים היותר גדולים, אנחנו יכולים לשכור עמדות מולטימדיה עם מגוון קונסולות ומשחקים, בהן הם יכולים לשחק אחד מול השני או לבד. סימולאטורים הם עוד דרך בה הם יכולים לשחק, לבד ובזוג.

מומלץ לשלב בכל אירוע עמדות משחק לאירועים, עמדות המשחק יוצרת לילדים אפשרות למתחם משחק שקט וויחודי המשלב הנאה אקשן וכיף ביחד עם כל החברים.

בין הסימולאטורים שאנחנו יכולים לשכור ניתן למצוא את גיטרה הירו, המלך הבלתי מעורער של הסימולאטורים – גיטרת מחשב שמזכירה גיטרה אמיתית, שהילדים יכולים לנגן בה מנגינות שונות, אמיתיות. עוד סימולאטור פופולארי, עוד משנות השמונים, הוא סימולאטור רכב (עם מכוניות ספורט או מכוניות רגילות).

הילד מתיישב במושב הנהג, אוחז בהגה בזמן שהוא יכול לראות את עצמו נוהג על המסך, עליו מופיעים מסלולים שונים ומגוונים. הוא צריך להאט ולהאיץ, לפנות או לנסוע ישר. כל דבר שנהג אמיתי עושה על הכביש והרבה מעבר לכך, הילד אמור לעשות בסימולאטור.

בדומה לסימולאטור רכב יש גם סימולאטור אופנוע יבשה וסימולטור אופנע ים, סימולאטור סקייטבורד, וכמובן, סימולאטור מטוס (כולל מושב של טייס עם ג'ויסטיק טייסים). עוד סימולאטור נפוץ הוא של ירי, הילד נעזר ברובה מיוחד באמצעותו הוא יורה במטרות שונות שמופיעות על המסך.

על מנת שתוכלו לשכור עמדות מולטימדיה של סימולאטורים, עליכם לשכור מסכי טלוויזיה גדולים, דרכם הילדים יוכלו לראות את המשחק בו הם משחקים. לשם כך צריך שיהיה מספיק מקום באולם או בגן, גם לטלוויזיה וגם למושב. זאת כמובן, בנוסף לשאר משחקי המחשב ועמדות המולטימדיה שתשכרו לאירוע.

ההמלצה שלנו – תשכרו סימולאטורים שונים ומגוונים, כך כל הילדים יוכלו ליהנות מהם באירוע, ולא יצטרכו לחכות בתור עד שילדים אחרים יסיימו.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם