(מסיבת יום הולדת לילדים –  הצעה לאירוע יום הולדת)

אין צורך לשבור את הראש כשמחפשים אטרקציות ליום הולדת של ילדים  כל מה שנדרש מכם על מנת להתוודע אל שפע האפשרויות הוא לפתוח את הראש כדי להכילן:

לאחר שבוחרים היכן לחגוג את יום ההולדת או במקביל לבחירה זו, רצוי ומומלץ לבחור את האטרקציה. בקיץ ובאביב ניתן לקיים מסיבה בחצר הבית ובגינה, בפארק ציבורי , בחוף הים; בסתיו ובחורף, כשכבר קריר ואף קר בחוץ, טבעי לקיים את המסיבה בתוך הבית או, בחדר אירועים במסעדה או באולם קטן.

על מנת לגוון ולהעשיר את מסיבת יום ההולדת מומלץ לאפשר לילד או לילדה החוגגים את יום הולדתם לבחור את האטרקציה המועדפת עליהם

 

אבל אתם רוצים לאפשר לילדיכם לחגוג מסיבת יום הולדת שמחה, חווייתית ומיוחדת, שתיזכר לשנים רבות על ידי כל המשתתפים בה – אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את ההצעה שלנו.

מה בתכנית? 

מתחם שולחנות משחק מקצועיים גדול – הילדים יודעים מה הם אוהבים . אפשרו להם לשחק ואתם תראו איך האירוע הופך לחגיגה מהנה וחווייתית.

תוכלו לחלק את הילדים לשתי קבוצות, כשבכל קבוצה מתקיימת תחרות על אחד השולחנות. הקבוצה שמקבלת יותר נקודות זוכה בפרס.

2 שולחנות כדור רגל

1 שולחן הוקי אוויר

1 שולחן ביליארד

1 שולחן פינג פונג

לחץ כאן לבחירת השכרת שולחנות משחק

מתחם סומו ( השכרנו מתחם סומו הכולל מזרונים ושתי חליפות )

אנחנו ניצור באירוע שלכם זירת סומו גדולה. הילדים ילבשו  חליפות סומו מצחיקות יתחרו זה נגד זה.  מי מהם שייפול ראשון –  יפסיד. הפעילות במתחם משעשעת וכייפית. היא טוענת את המסיבה במצב רוח מצוין ובאנרגיה טובה.

מומלץ לשלב באירוע דוכני מזון שונים ומכונת פופקורן, או, לחלופין, כיבוד קל שכולל דברים טובים, מלוחים ומתוקים, שילדים אוהבים. לפני הפעילות המשחקית, בהפסקה במהלכה או אחריה ניתן, כמובן, לברך את הילד שחוגג יום הולדת, לרבת טקס הדלקת הנרות על עוגת יום ההולדת וכיבוים.

כמות ילדים ממוצעת  :30 ילדים ( בנים בנות ). אורך האירוע : שעתיים וחצי –שלוש. עלות : 1200 ₪

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם