אם אתם רוצים להפוך את האירוע של הילד שלכם למהנה ומלא צבעים וצורות, כל מה שאתם צריכים זה לחפש חברה ממנה תוכלו לשכור מתקני ג'ימבורי. במקום שתיקחו אותם למשחקיות בקניונים ובמרכזי מסחר, אתם יכולים לשכור מתקני ג'ימבורי שונים, להביא אותם הביתה או לכל מקום בו תרצו לעשות את האירוע, ומיד תראו איזו חגיגה זו לילדים.

במאמר זה נסביר לכם מה אתם מקבלים כאשר אתם מזמינים מתקני ג'ימבורי ומה הילדים מקבלים. מתקן ג'ימבורי להשכרה, כולל מספר פריטים צבעוניים, אשר הופכים את המקום ליפה מבחינה ויזואלית. מדובר על מתקנים עשויים מספוגים גדולים שנוח לעבוד איתם, הן בשכיבה והן בישיבה. הספוגים מגיעים בשלל צורות: ריבועים, עיגולים, מלבנים, חיות, נדנדות ועוד, בשלל גדלים ובשלל צבעים.

היתרון של ספוגים אלו הוא שהילד יכול לבצע באמצעותם דברים שונים, כמו קפיצות, זחילות, גלישות, להשתולל, ואפילו לרקוד. אם תשימו לב למתקן ג'ימבורי להשכרה, תוכלו לראות שזה המקום היחידי בו הילד יכול לעשות כל כך הרבה דברים, בלי שאתם צריכים לדאוג שמא יקרה לו משהו. זה מאפשר לו ליהנות ולכם להתפנות לדברים אחרים באירוע, כמו לראות את הילד שלכם נהנה, בלי שתצטרכו להפעיל אותו.

עבור הילדים היצע הפעילויות שהם יכולים לעשות, במתחם הג'ימבורי להשכרה שהזמנתם לאירוע , הוא גדול. אנחנו מדברים על גלישה במגלשות השונות, טיפוס על ספוגים, זחילה בין מעברים שונים, זריקה ותפיסה של כדורים בתוך בריכת כדורים, או אפילו רק לשבת בתוך בריכת הכדורים. דבר שאנחנו חייבים להודות, גם מבוגרים נוטים לעשות.

לצופה מן הצד, זה נראה כמו "רק משחק כיפי". האמת היא שהילדים לא רק נהנים אלא גם לומדים ומפתחים יכולות רבות באמצעות הג'ימבורי. החל משיפור התנועה במרחב, שיפור הקואורדינציה ושיווי המשקל. כמו כן בזכות העובדה שהם משחקים שם עם עוד ילדים, אז הם מפתחים גם יכולות חברתיות, כולל את היכולות לחלוק מקום וחפצים עם אחרים, וכן היכולת לתת מקום לרצונות של ילדים אחרים.

כשאתם מחפשים חברה לבצע דרכה השכרת ג'ימבורי, עליכם לבדוק מה המקום מציע לכם. עליכם לקחת בחשבון שככל שהמתקן יהיה גדול יותר ויכלול יותר משחקים וציוד להפעלות, כך הילדים ייהנו יותר ויוכלו להשתמש בו יותר זמן. בשביל שהפעילות בתוך המתחם תהיה נוחה, עליו להיות גדול כך הוא יכול להכיל את הציוד והחפצים השונים בצורה כזו, שכל הילדים יוכלו לשחק בלי שיהיה להם צפוף ואף אחד לא יצטרך לחכות לתורו.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם