ברבות השנים השכרת כסאות פלסטיק הפכה פופלרית יותר ויותר, כאשר מחירי הכיסאות ירדו למחירים מצחיקים, ושינועם הפך לפשוט ביותר לאור העובדה שניתן להובילם בקלות בכל רכב, קטן כגדול.

השכרת כסא פלסטיק לכל מטרה

השכרת כסא פלסטיק מתאימה למגוון רחב של מטרות, כדוגמת השכרת כסא פלסטיק לחגים, השכרת כסאות פלסטיק לטקסים, השכרת כסאות פלסטיק לאזכרות והלוויות (חס וחלילה) ועוד.

רכישת כסאות פלסטיק רבים אינה ריאלית, שכן אחסונם בעייתי, הם תופסים מקום רב ואם רוצים לערום אותם אחד על השני בחלל סגור- ככל הנראה, תיתקלו בבעיית גובה. יחד עם זאת, בשנים האחרונות קמו להן חברות רבות המשכירות כסאות לאירועים בכלל וכסאות פלסטיק בכלל במחירי רצפה. ריכזנו עבורכם מספר טיפים להשכרת כסאות בכלל והשכרת כסאות פלסטיק בפרט:

  1. הבינו את הצורך- האם אתם זקוקים לכסאות פלסטיק סטנדרטים קטנים, אשר יאפשרו לכם להושיב כמה שיותר אנשים סביב השולחן? האם האורחים שלכם הינם אנשים מבוגרים או כאלו הזקוקים לכסאות פלסטיק עם משענות לידיים? האם אתם זקוקים בכלל לכסאות תאילנדיים או כל סוג כסא אחר, אשר יהיה מפואר יותר ויספק אווירת יוקרה?
  2. וודאו כי החברה ממנה אתם שוכרים כסאות הינה חברה בעלת ניסיון בתחום השכרת כסאות ובקשו לקבל המלצות, בהנחה ומדובר בהזמנה גדולה.
  3. בכל מקרה בו מדובר בהזמנה גדולה- מומלץ (מאוד) ללכת לראות את הציוד המושכר בעיניים, שכן, לא תרצו לקבל כסאות פלסטיק מלוכלכים לאירוע שלכם.
  4. הזמינו 5-10% יותר מכמות האורחים הצפויה. מחירם של הכסאות מאוד זול, ביחס לעלויות האירוע האחרות, ולא תרצו להגיע למצב בו אין לאורחים שלכם מקום לשבת כי בן הדוד הגיע עם בת הזוג או שהיענות לטקס הייתה גדולה מהצפוי. הזמינו כמות מעט יותר גדולה ותהיו בטוחים ושקטים כי לכולם יהיה מקום לשבת.
  5. השוו את מחירי ההובלה וההתקנה-כיוון שהרווח על השכרת כסאות פלסטיק נמוך במיוחד חברות השכרת ציוד רבות מתמחרות את עלות ההובלה וההתקנה במחירים מופרזים. הקפידו לבדוק סעיף זה בהזמנה וקבלו לפחות שלוש הצעות מחיר משלוש חברות שונות.

זקוקים לסיוע בבחירת כסאות פלסטיק להשכרה? צרו קשר ונשמח לסייע!

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם