לא צריך להיות פסיכולוג על מנת להבין כי ילדים גם בעידן שבו (כמעט) לכל ילד יש טלפון נייד ילדים תמיד יאהבו להיות בחוץ, לרוץ, לשחק, להשתעשע.

זו הסיבה שהורים רבים בוחרים להיענות לבקשת ילדיהם או להמליץ להם על אפשרות זו- לערוך את מסיבת יום ההולדת בחוץ, בשטח פתוח, בחיק הטבע, במקום שבו ניתן לרוץ ולהתנועע באופן חופשי ולא להיכלא בארבע קירות הבית, שבו, באופן טבעי, המקום צר ומצומצם יותר.

זו הסיבה- הפשוטה, השקופה – שבה הורים רבים פונים אל חברת הפקות להפעלות לימי הולדת ומבקשים המלצות וסיוע בבחירת המתקנים השונים העשויים להוות בסיס לפעילות החווייתית של הילדים.

על מנת לחשוב ולבלות "מחוץ לקופסה" – במירכאות ובלעדיהן- אפשר לתכנן, לדוגמה,  מסיבה בסגנון ובאווירה שונים – בתוך אוה שבו פינות ישיבה עם פופים, מחצלות, הדומים וישיבה סביב שולחנות נמוכים, עם פינה לאפיית פיתות בטאבון. אפשר לשכור שירותי צילון שינציחו את הילדים החוגגים וייצרו להם מגנטים למזכרת. בשטח הפתוח ניתן להציב מתחם מתנפחים ולידו- דוכני אוכל עם מאכלים שילדים אוהבים.

בהינתן תקציב (ומגבלתו…) חשוב וניתן לתכנן מבעוד מועד את סוג הציוד ואת האטרקציות לכל מסיבת יום הולדת. אם מדובר ביום הולדת למבוגרים ניתן להזמין ערכת קריוקי, להכין מצגת, להעשיר את יום הולדת במנגל על האש; במסיבה שנערכת בערב אפשר להסתייע בתאורה מיוחדת, בציוד הגברה ועוד.

חשיבות התכנון המוקדם

על מנת להפיק את המרב ואת המיטב מהציוד ששוכרים חשוב לתכנן בקפידה את סדר היום של האירוע, על מנת לנצל ולמצות את מלוא הפוטנציאל בגלום בציוד, שנועד לאפשר למשתתפים לבלות וליהנות. חשוב לברר מה מזג האוויר הצפוי ביום או בערב האירוע על מנת למנוע עגמת נפש אם וכאשר מזג אוויר קיצוני ימנע אפשרות לקיים את האירוע בחוץ.

כמו כל דבר מן הסתם גם השכרת ציוד לימי הולדת כפופה לשיקולי עלות-תועלת, אף שכאשר מדובר בחוויה קצת קשה לאמוד ולמדוד את התועלת. עם זאת, בעיקר כאשר מתכננים יום הולדת לילדים חשוב להעניק להם את התחושה וליידע אותם כי נעשה כל מאמץ אפשרי והושקע כל משאב כספי אפשרי על מנת לאפשר להם לחגוג את יום ההולדת באופן מכובד ומרשים (בעיקר חשוב להם, מן הסתם, להרשים את ילדיהם לשכבה המוזמנים אל האירוע…).

מתנפחים תמיד עשויים להוות מוקד בילוי אטרקטיבי. אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת הפקות להפעלות לימי הולדת על מנת לקבל הן את העצות וההמלצות הנבונות והמושכלות ביותר, הנסמכות על ידע ועל ניסיון עשיר, והן את הציוד שיהווה בסיס ליום ההולדת ויגרום למשתתפיו הנאה רבה. הדרישות והציפיות של הילדים גבוהות כיום יותר מאשר בעבר ככל שמתגוון ההיצע של הציוד והמתקנים. האתגר של ההורים להיענות להם תוך שמירה על תקציב סביר הוא אתגר לא פשוט.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם