מתקנים מתנפחים הינם אטרקציה ופעילות כיפית ומהנה לילדים בגילאי בית ספר יסודי המוכרת כבר שנים לכולנו. בכל אירוע או חגיגה, יום הולדת או מסיבה, השכרת מתפנחים תהיה אופציה מעולה להורים שרוצים לתת לילדים שלהם ולחבריהם חוויה בלתי נשכחת והנאה מהסרטים שלא רואים בכל יום. השכרת מתנפחים מאפשרת יום שלם של כיף במחיר משתלם ומהווה אטרקציה מעולה לכל אירוע.

אטראקציה מעולה לכל אירוע

ילדים ניחנים ביכולת מדהימה להוציא כמויות אדירות של אנרגיה ולא להתעייף. יתרה על כן, ילדים שלא הוציאו את כל האנרגיה שיש להם ימצאו את הדרך להוציאה במקום אחר. פעמים רבות יהיה זה בצורה של הצקות, ריבים, בכי והשתוללויות. השכרת מתנפחים היא אטרקציה מעולה לכל אירוע בו יש ילדים בגילאי בית ספק יסודי ומתחת משום שמדובר באופציה כיפית, שמפעילה את הילדים ומאפשרת להם להוציא את האנרגיה האצורה בהם.

מחיר משתלם

מכיוון שמדובר בהשכרה ולא ברכישה, השכרת מתנפחים מאפשרת לכל הורה לשכור מתקן מתנפח ליום ההולדת או לחגיגה אחרת מכל סוג במחיר שווה לכל כיס. מתקנים מתנפחים מספקים שעות של הנאה ומקור פעילותעבור כמות גדולה של ילדים – דבר שמהווה שקט בטוח להורים ולמלווים. יחסית לזמן הרב ולהנאה המופקים מהמתקן, המחיר של ההשכרה הינו מגוחך ומכסה בהחלט את הכיף והתועלת שמקבלים ההורים והילדים כתוצאה מהשימוש במתקן.

יום שלם של כיף

מאוד קל לספק את רצונותיהם וצרכיהם של ילדים מכיוון שהם מאוד פשוטים. אנחנו המבוגרים יכולים לראות בקפיצה בתוך מתקן מתנפח דבר משעמם, אך עבור ילד מדובר בעולם שלם ממנו הוא יכול לצאת רק לאחר כמה שעות, ורק לאחר שכילה את כל כוחותיו. על מנת לשעשע את הילדים ולהוסיף עניין ניתן לשחק במשחקים שונים בתוך המתקן ולספק לילדים אפשרות לחגיגה של ממש בכל מצב רוח ובכל מסיבה שלא תהיה.

מדוע נעדיף לשכור ולא לרכוש?

ראשית מדובר באופציה זולה בהרבה מאופציה של רכישת מתקן מתנפח. מכיוון שאנו לא משתמשים במתקן המתנפח בכל יום, בעת חגיגה כזו או אחרת נרצה להציב מתקן מתנפח להנאה משותפת של הילדים והמבוגרים כאחד, השכרה של מתקן מתנפח תהיה אופציה זולה ויעילה בהרבה מרכישה של מתקן כזה. בנוסף, השכרה של ציוד עדיפה בהרבה על רכישתו מכיוון שהיא תורמת לשמירה על הסביבה ומונעת ייצור מיותר של מוצרים בהם ניתן להשתמש בשיתוף.

השכרת מתנפחים מאפשר לכם ההורים להפיק אירוע משלכם בדרך פשוטה וללא כל מאמץ. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עימנו במרכז ההזמנות או בעמוד צור קשר.

זמינים עבורם לכל שאלה, צוות Rentline

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם