אטרקציות לבר מצווה באולם עם הרעיונות המנצחים של רנטליין! תכננתם לציין את האירוע במסיבה באולם? חשוב שזו תהיה מסיבה שמחה, מלאה בחוויות ואנרגיות טובות ועם זכרונות מתוקים. כך תהפכו את האירוע לכזה שכולם ידברו עליו

שמחה גדולה הלילה

למיקום האירוע יש חשיבות רבה. לא כל מה שמתאים למסיבה במקום פתוח יתאים למסיבה באולם, ולהיפך. לכן חשוב להבין ולדעת לשאול את השאלות הנכונות כשיושבים עם מפיק אירועים שיסייע לכם בתכנון האירוע במכונן של בנכם.

כשחוגגים בר מצווה באולם חשוב לקחת בחשבון את גודל האולם והחלל העומד לרשותכם כדי למקם בו בצורה הנכונה ביותר את האטרקציות שבחרתם כך שיהיה מספיק נוח, מרווח, עם האקוסטיקה הנכונה, התאורה הנכונה ופרמטרים נוספים. לכן חשוב מאד לקבל ייעוץ מאיש מקצוע שיוכל לנתב אתכם לכיוון הבחירות הנכונות.

יש המון אפשרויות לחגוג בר מצווה באולם באופן שהוא גם מקצועי ומכבד וגם חופשי ומשוחרר, בהתאם לגיל החוגגים.

אנו מספקים אטרקציות שנבחנו היטב, בהתאם לטרנדים ותחומי העניין של נערים ונערות בגילאים אלו, כאשר כל האטרקציות הן איכותיות, מתופעלות על ידי מפעילים מיומנים ומקצועיים, התקנת העמדה, תחזוקה שלה לכל אורך האירוע ופירוק ופינוי בסופו.

דוגמאות ורעיונות לאטרקציות לבר מצווה באולם:

ראשים רוקדים – אטרקציה מצחיקה עד דמעות, שוברת את הקרח בכל אירוע, מהנה וקלילה. כל הרעיון הוא להקליט קליפ של המשתתפים שתמונת הראש שלהם מולבשת על גופם של רקדנים, שחקנים ומפורסמים אחרים. הקליפ האישי מופק בתוך דקות ספורות כשאורחי המסיבה הם אלו שמככבים בו, כל התהליך מוקרן על גבי מסך והתוצאה היא מרגשת ומצחיקה, כשגם התהליך הוא חלק מהחוויה. כמובן שאת הקליפ ניתן לקחת לאחר מכן למזכרת על גבי דיסק – והשמחה רבה.

קריוקי – אם אנחנו בענייני שירה, קריוקי הוא המתכון הבטוח לשבירת כל המחסומים. מי לא אוהב לשיר עם כולם את השירים האהובים והמתאימים לחבר'ה שחוגגים, עם מסך גדול, אקוסטיקה נהדרת ואמצעי הגברה שמתאימים לאולם.

מתחמי משחק – כל מה שיעלה על דעתכם ושאהוב על בני נוער תוכלו למצוא אצלנו ולהפוך את המסיבה לאטרקטיבית עוד יותר. משחקי מולטימדיה באיכות מעולה, שולחנות משחק מכל הסוגים ועמדות מעניינות וכיפיות שימלאו את מסיבת בר המצווה בעוד תוכן שילדים פשוט אוהבים.

ציור קריקטורות לאירועים אומן שמגיע ומצייר את האורחים בצורה משעשעת ומהנה, אך בשום אופן לא פוגענית ומעליבה. יש ערך מוסף לציור שכזה, שנעשה במהירות ועל ידי איש מקצוע איכותי. כל משתתף יוכל לקחת איתו פוסטר אישי כמזכרת ממסיבת בר המצווה.

גרפיטי על חולצות – פעילות מהנה במסגרת אטרקציות לבר מצווה באולם שכוללת מזכרת שניתן לקחת הביתה – ציור גרפיטי לבחירת המשתתפים על גבי חולצות. הציור מתבצע על ידי אמן, או אמנית, בזמן אמת, והילדים נהנים מחולצות מעטרות במה שהם רוצים ומה שהם אוהבים. מניסיון שלנו, זה מדליק! נערים יודעים להעריך גרפיטי טוב ואיכותי ואנחנו כאן כדי לספק להם אותו.

מבחר האטרקציות הוא רחב, מגוון ומחולק באופן כזה שבכל שלב באירוע יהיה משהו מעניין. למשל, הכניסה לאירוע יכולה להיות מלווה בשורה של נגנים התוקעים בשופרות, כיאה וכראוי למעמד המרגש, או רקדניות שמכניסות שמחה לתחילת האירוע.

ברחבת הריקודים אנו מציעים לכם אטרקציות שמתאימות למעמד, למשל זיקוקים, מסך עשן, תאורה צבעונית ומיוחדת ועוד. ואילו במהלך האירוע עצמו אנו מציעים את כל האטרקציות שמנינו קודם לכן, כמו עמדות משחק, ראשים רוקדים וכדומה.

באופן זה תהיה המשכיות באירוע שיתחיל בקול תרועה רמה וימשיך לשמור על האיכות והקצב לכל אורך האירוע, ועד לסיומו.

רנטליין מביאים לכם אטרקציות לבר מצווה ברמה הגבוהה ביותר

בר מצווה הוא אירוע מרגש לכל הדעות. בתוך כל העיסוקים שלכם למצוא מקום אידיאלי למסיבה, לדאוג לתאריך האירוע, לצלם, לאוכל, להזמנות ועוד כל כך הרבה דברים, אנחנו כאן כדי לתת לכם מענה איכותי בכל הנוגע לאטרקציות לבר מצווה שבחרתם, כדי שהאירוע יתקיים על הצד הטוב ביותר.

אנו מבינים את הצרכים, את האילוצים ובעיקר את הרצון למצוא את האטרקציות המובילות והמתאימות ביותר לאירוע באולם ולכן העמדנו ליין אטרקציות משובחות, חווייתיות וכדאיות מאד.

אנחנו יודעים לייחד את האירוע, לפי גודלו ומיקומו. כשהמסיבה מתקיימת באולם, לא נציע מתקנים שרק יפריעו להנאת האורחים, למשל מתקנים מתנפחים שגוזלים הרבה מקום, בנפח ובגובה, מרעישים ומפרים את ההנאה מהמסיבה.

גם כשאנו ממליצים על אטרקציות שכן מתאימות לאולמות, למשל מתחם מציאות מדומה או שולחנות משחק, אנו מוודאים שהמתחם ימוקם במרוחק ממקומות הקהל, במיוחד האורחים המבוגרים, כדי לא להפריע להם. אנחנו, יחד איתכם, קובעים את המיקום האידיאלי להתקנת מתחם המשחקים, באופן כזה שלילדים יהיה מרחב פעולה ושאר האורחים יוכלו להמשיך וליהנות מהאירוע ללא כל הפרעות מיותרות.

מתחשבים בכם גם בעלויות

שאלת השאלות של כל הורה היא "כמה זה יעלה לנו". אנחנו מציעים חבילות איכותיות במחירים הוגנים, החל מ-599 ₪ ועד 2900 ₪, בהתאם לסוג וכמות האטרקציות באירוע.

איתנו, אירוע בר המצווה יהפוך לחוויה אחת גדלה של צבע, צליל, טעם ושמחה בלב, ובעיקר יהיה זה אירוע שונה, ייחודי ואיכותי. הבחירה ברנטליין תסייע לכם להרים אירוע אטרקטיבי ביותר, בלתי נשכח ובעיקר ראש שקט בכל הנוגע לתוכן, והפעלתו על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

רוצים לשמוע עוד ולייצר לחתן השמחה ערב בלתי נשכח? צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם בהפקת מסיבת בר מצווה חלומית.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם