השכרת ציוד לאירועים בדרך שלכם: באתר שלנו תוכלו למצוא ציוד המתאים למגוון רחב של אירועים, החל מאירוע לכבוד תינוק שנולד ועד לחתונה גדולה ומפוארת. אנו מציעים השכרת ציוד לאירועים במגוון רחב של תחומים: תאורה, הגברה ושמע, קירור וחימום, שולחנות וכיסאות, פתרונות אירוח, פתרונות ישיבה ועוד.

 

מבחר ענק של ציוד להשכרה לאירועים גדולים, אירועים קטנים וחתונות

לקוחות ממליצים על השכרת ציוד ברנטליין!

  • השכרת פינות זולה שאנטי לאירועים

    צוות רנטליין! היה לנו לעונג לעבוד איתכם! שירות מקצועי וברמה! ציוד איכותי ובמגוון רחב! 100% סבלנות. ממליצים ממש לשכור בהם. המחיר בהחלט שווה את זה.

    עדיה ביטקובר
  • שולחן בלק ג'ק להשכרה

    השכרתי לבר המצווה שולחנות משחק. השירות היה מצויין ואדיב. השולחנות הגיעו מוקדם וסודרו באולם ובסוף האירוע יצרתי קשר לאסוף אותם. תודה על השירות.

    אורית רוזוב
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    ציוד לאירועים - כל מה שרציתם לדעת

    תכנון נכון יחסוך לך לא מעט כסף בעלות השכרת הציוד לאירוע

    כל מי שאי פעם תכנן והקים אירוע יודע שיש הרבה מה לעשות: לסדר, לתאם, לבדוק ובמיוחד – לחוש כאב ראש אחד גדול במהלך האירוע. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לוודא שהציוד שתשכירו לאירוע מתאים לדרישות שלכם. החלטתם לעשות את הארגון בעצמכם? תנו לנו להקל עליכם. אנו ברנטליין מאגדים במקום אחד את כל מה שאתם צריכים לאירוע ובמחיר לכל כיס!

    נוכל לסייע לכם לבנות אירוע מאפס ולהפוך אותו לאירוע ברמה הגבוהה ביותר, שלאחריו האורחים יחכו לאירוע הבא שלכם.

    זכרו: תכנון אירוע שלא בצורה מבוקרת יכול לגרום ללחץ ומתח מיותרים, שנובעים מהעובדה שאנו לא תמיד יודעים איך להתחיל לתכנן את האירוע בצורה נכונה ואיך נכון לבחור את הספקים.

    בתחום האירועים לא צריך להיות מפיק אירועים מנוסה כדי ליצור אירוע מוצלח, כל מה שצריך הוא תכנון נכון של בעל האירוע ביחד עם חברה בעלת ניסיון רב בתחום.

    השכרת ציוד לאירועים בצורה נכונה תוזיל לכם מחירים ועלויות

    לפני שאתם רצים לשכור את השירותים של חברות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים אתם חייבים לעשות שיעורי בית על מנת לבוא כמה שיותר מוכנים וממוקדים, כך יהיה לכם קל יותר לשלוט בהוצאות.

    תשאלו כמה שיותר שאלות לפני שאתם סוגרים עם חברה להשכרה הציוד ותענו על כל סימני השאלה והפרטים שאינם ברורים לכם עד הסוף.

    אלו השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני שאתם משכירים ציוד לאירוע:

    • כמה מוזמנים ואורחים יש לכם? ככל שיהיו לכם יותר מוזמנים תצטרכו שטח יותר גדול לאירוע שלכם.
    • מה גילאי האורחים? האם מדובר באירוע לילדים, מבוגרים או אירוע משולב?
    • האם מדובר באירוע גדול או אירוע קטן? ככל שהאירוע יהיה יותר גדול כך תדרשו להשכיר יותר ציוד מה שכמובן ישפיע על העלויות.
    • איפה אתם הולכים לערוך את האירוע? האם אתם הולכים להפיק אירוע באולם או גן אירועים? אולי בכלל בשטח או בטבע? או שמדובר באירוע קטן שאתם מתכניים לעשות בבית.
    • מיקום גיאוגרפי בארץ – איפה האירוע הולך להיערך? במרכז, בצפון,  או בכלל באיזור השרון?
    • חשוב מאד ודאו כי החברה להשכרת הציוד מגיע למקום בו נערך האירוע שלכם.

    כיום מגוון הציוד להשכרה הוא ענק, מה שיקל עליכם לעצב את האירוע בקונספט שלכם, אין סוף לאפשרויות ולציוד שניתן להשכיר החל ממזגנים ניידים, פתרונות חימום, הגברה, תאורה, סידורי הושבה במבחר עיצובים ובקיצור כל מה שאתם רק יכולים להעלות על דעתכם נסו לא להתפתות ולקחת רק את מה שאתם באמת צריכים לאירוע שלכם.

    השכרת ציוד לאירועים מחירים

    אחרי שהכנתם לכם בצורה מסודרת רשימה של כמות האורחים, טווח גילאים, שעות האירוע ומיקום האירוע, אפשר להתחיל לתכנן את רשימת הציוד שנדרש להשכיר. כאן חברתנו "רנטליין" נכנסת לתמונה בה נוכל לעזור לכם לבנות את האירוע בצורה נכונה עם הציוד המתאים, בהתאם לאירוע שלכם.

    במידה ומדובר באירוע בתקופת הקיץ המתקיים בשעות היום – נצטרך להתחיל עם הדבר החשוב ביותר והוא השכרת ציוד הצללה לאירוע. יש פתרונות רבים להצללה לאירוע, החל מרשתות צל ועד שמשיות ופתרונות שונים.

    חשוב לבדוק שפתרון ההצללה אכן אפשרי במקום (יש לקחת בחשבון גורמים כמו רוח חזקה, לחות, מקומות גבוהים וכדומה) ומותאם לפי כמות המוזמנים.

    לאחר מכן נעבור לבחור יחד פתרונות הושבה – אנו ממליצים לכם להתחיל בשלב רשימת הציוד לאירוע בבחירת סוג השולחנות להשכרה והמזנונים הנדרשים לכם. בשלב הבא אפשר כבר לבחור את הכיסאות שאתם רוצים שהאורחים ישבו עליהם.

    כדי ליצור לכם רשימה קלה של ציוד להשכרה לאירוע, אתרנו מחולק לקטגוריות שונות ואנו ממליצים לכם להיכנס לכל קטגוריה שרלוונטית לאירוע שלכם, להתרשם מהציוד ולהחליט איזה ציוד יכול להתאים לאירוע שלכם. כל פריט באתר כולל תמונות, מידע טכני, ומחיר, כך שתוכלו לקבל את החלטה הנכונה ביותר במהירות.

    ציוד להשכרה לאירועים לכל מקום בארץ! צפון, דרום ומרכז.

    רנטליין משכירה ציוד לאירועים קטנים וגדולים בכל רחבי הארץ בצפון, במרכז. חוגגים אירוע בוטיק? או אירוע מצומצם ומשפחתי? אנחנו נספק לכם את הציוד להשכרה לו אתם זקוקים ללא שום קשר לכמות המוזמנים שלכם גם, אם אין לכם אירוע ענק עם מאות משתתפים.

    ברנטליין תוכלו למצוא פריטים בודדים של ציוד להשכרה לאירועים ועד חבילות שלמות המספקות לכם את הפתרון האולטימטיבי לכל הציוד שתצטרכו באירוע שלכם. לכל פריט וחבילה יש מספר רמות מחירים במטרה לספק לכם את המחירים הטובים ביותר שיתאימו לתקציב שלכם. כמו כן תוכלו לבחור בין הובלה של הציוד עד למקום האירוע שלכם לבין איסוף עצמי מה שנותן לכם עוד אפשרות לשחק עם המחירים ולהוזיל את העלויות.

    השכרת ציוד לאירועים גדולים וקטנים

    השכרת ציוד לאירועים מידיה של חברה מקצועית תהיה ללא ספק הדרך הטובה ביותר להבטיח את התנהלותו המרשימה ביותר של האירוע הבא שלכם. בין אם אתם עומדים בפני הפקתה של חתונה, אירוע בר או בת מצווה או אפילו אירוע עסקי ייחודי לכלל עובדי החברה והלקוחות, דעו כי המענה האיכותי לכלל צרכיו של האירוע ממתין לכם בשירותיה של חברת Rentline המיומנת והמנוסה. שירות מיומן זה יתאים לכל צורך שלכם את המענה המדויק, זאת בין אם מדובר על פתרונות אירוח וישיבה, דוכני מזון או אפילו פתרונות הצללה וצינון מקצועיים.

    בשעה שאתם עומדים בפני הפקתו של אירוע מיוחד, בין אם פרטי או עסקי, חשוב יהיה לוודא כי אתם מטפלים בצורה מדויקת בכל העניינים הלוגיסטיים אשר נוגעים לציוד הנחוץ לאותה חגיגה. השכרת ציוד לאירועים מידיה של חברה מקצועית מעניקה לכם את האפשרות ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים:

    • אין צורך להסתמך על נוכחותו של הציוד הדרוש לכם באולמות האירועים. עתה תוכלו לבחור את הציוד הנחוץ לכם בצורה פשוטה ומדויקת ובכך ולהבטיח את מהלכו המושלם של האירוע בכל מקום, בין אם באולם או גן אירועים ובין אם בחיק הטבע.
    • השכרת הציוד מאפשרת לכם להבטיח את נוכחותו של ציוד ייחודי לו אתם זקוקים באופן אינדיבידואלי. זאת בין אם מדובר בכסא לתינוק ובין אם מדובר במזגנים ניידים שינעימו את האווירה הכוללת במקום.
    • אין אתם חייבים לשלם ביוקר על הפריטים הללו. השכרה תהיה זולה הרבה יותר מרכישתם של מערכות ופריטים שונים.

    מגוון רחב של ציוד להשכרה לאירועים

    הדרך לאירוע מושלם עוברת בפניה אל שירותיה של חברת רנטליין הוותיקה. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של פתרונות וציוד איכותי לאירועים גדולים וקטנים גם יחד. הבטיחו את החגיגה המיוחדת והמרשימה ביותר ובחרו בציוד האיכותי המתאים לסוגי אירועים שונים.

    לא משנה איזה אירוע יש לכם או שאתם מארגנים, בין אם זה אירוע פרטי כמו חתונה, בר מצווה, בר או בת מצווה, ברית מילה או יום הולדת ובין אם זה אירוע עסקי כמו ערב חברה או כל אירוע אחר, אתם צריכים מן הסתם לא מעט ציוד להשכיר וכדאי שהוא יהיה איכותי וברמה גבוהה. אם אתם לא רוצים להתפשר ורוצים את הטובים ביותר באירוע שלכם, אתם חייבים להכיר את "רנטליין אירועים" – החברה המובילה בישראל בתחום.

    השכרת ציוד לאירועים – כדי שהכול יהיה מושלם!

    לא משנה איזה אירוע אתם עושים, אתם רוצים שהוא יהיה מושלם. בשביל שהוא יהיה כזה אתם צריכים לשכור ציוד ברמה גבוהה, כזה שלא יעשה לכם בעיות ועם חברה מאחוריו שנותנת לכם גב ויש לה פתרונות מהירים לכל תקלה. השכרת ציוד לאירועים צריכה להיות מחברה עם ניסיון, חברה עם רשומה ארוך של אירועים בהם היא נתנה שירות, חברה עם צוות שיש לו המון רצון טוב וכזה שנותן מענה לכל דבר ועניין.

    מה כוללת השכרת ציוד לאירועים? תלוי כמובן בצרכים שלכם. אם זה אירוע בחוץ סביר להניח שתצטרכו אוהלים ותצטרכו הצללה לאוהלים הללו. בנוסף, ניתן להשכיר כיסאות לשולחנות רגילים כמו גם כיסאות בר, שולחנות בגדלים שונים בהתאם לצרכים, וציוד יוקרתי אחר שתצטרכו. יש פתרונות חימום וקירור למזג האויר המשתנה כמו פטריות חימום או תנורים, ולקיץ יש מצננים רבי עוצמה, יש פינות ישיבה ופתרונות ישיבה אלטרנטיביים כמו פופים, יש אפשרות להשכרת כלי אוכל והגשה, ויש מסכים, הגברה ותאורה. זו היא אם כן רשימה חלקית של ציוד שניתן להשכיר, והכל כאמור בהתאם לצרכים ובהתאם לכמויות הדרושות.

    ציוד למסיבות

    אם אתם מארגנים אירוע, השכרת ציוד לארועים היא רעיון מצוין מכיוון שזוהי שיטה שמאפשרת לכם לקבל את הדגמים המתקדמים ביותר של ציוד למסיבות. חברת רנטליין אירועים בע"מ מתמחה באטרקציות והפקות אירועים, ואצלנו תמצאו את כל סוגי האטרקציות, הציוד והקישוטים שיהפכו כל אירוע לחגיגה מושלמת, והכול תחת קורת גג אחת. יש לנו צוות מנוסה שיודע להתקין כל סוג של ציוד, משולחנות ועד אטרקציות לרחבת הריקודים, ואנשי המקצוע שלנו ימליצו לכם על בחירת הציוד המתאים, מהחומרים האיכותיים לשדרוג האירוע שלכם.

    אם אתם עורכים אירוע יום הולדת או סוג אחר של אירוע שבו קייטרינג לא יינתן על ידי המקום עצמו, השכרת ציוד לארועים שכולל אפשרויות קייטרינג תפתור לכם את בחירת האוכל לאירוע, עם אפשרויות אספקת מזון באיכות גבוהה מחברת הפקות אירועים! אם אתם מעוניינים לקנות כל סוג של ציוד לאירוע שלכם, חשוב שתדעו איך לבחור את הפריטים שמתאימים לכם. יש כמה אפשרויות של השכרת ציוד למסיבות מחברת הפקות שמציעה סוגים שונים של ציוד לארועים במקום אחד עם כל מה שאתם צריכים במחירים משתלמים! זה כולל את כל מה שאתם צריכים, כולל משלוח, עבור מערך בעל מראה מקצועי עם שכירת כלי אוכל, צלחות, מפות ומפיות, כיסאות ושולחנות, ברים לקינוחים, עמדות צילום, וכל ציוד אחר שתצטרכו, כך שלא תצטרכו להתרוצץ בין חנויות שונות בניסיון להבין מה אתם צריכים.

    השכרת ציוד לארוע כאפשרות חסכונית

    ציוד להשכרה לאירועים היא אפשרות משתלמת, ללא עלויות נסתרות או עלויות של פחת הקשורות לרכישת פריטים למסיבה שתשתמשו בהם רק פעם אחת. חיסכון כספי מהשכרת ציוד פירושו אפשרות השקעת יותר תקציב למאכלים, משקאות, אביזרי תפאורה או עיצוב המקום. שכירת הציוד המתאים למסיבה מאפשרת לכם לערוך אירוע מתוכנן היטב גם אם זה האירוע הראשון שאתם עורכים. עם מחירים סבירים, תוכלו להזמין את כל הציוד והאביזרים שאתם צריכים כדי לתכנן אירוע מהנה וייחודי. לחברת רנטליין אירועים בע"מ יש ותק של שנים רבות בתחום, והצוות המקצועי שלנו יסייע לכם לבחור את כל הציוד שאתם צריכים לאירוע מושלם.

    ציוד לאירועים להשכרה

    תכנון אירועים הוא תהליך מורכב שצריך להתנהל ביעילות, כך שאם מתכננים אירוע, אתם צריכים להתחיל עם ציוד לארועים שיאפשר התנהלות חלקה של האירוע שלכם. חברת רנטליין אירועים בע"מ מתמחה באטרקציות והפקות אירועים, עם פתרונות מקיפים של כל הציוד הדרוש לאירועים מוצלחים שהופכים לחגיגה אמיתית. המראה והתוכן של האירוע שלכם הם שני הגורמים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת. האופן שבו אתם מנהלים אירועים ודואגים לכל הציוד הדרוש, יוביל להצלחת האירוע או לכישלונו. אם, למשל, אתם מציגים מופע במהלך האירוע, או שיש לכם נואמים, חשוב שתדאגו להשכרת במה מתאימה, ציוד סאונד, מיקרופונים, רמקולים ותאורה נכונה. אלו ההיבטים העיקריים שמשתתפים זוכרים מאירועים, לכן חשוב שיהיה לכם ציוד לארועים שיספק פתרונות הולמים לכל צרכי האירוע.

    בחירה נכונה של ציוד לאירועים

    ציוד לארועים מתחיל מסידורי ישיבה, שולחנות, מפות, כלי הגשה, ומגיע עד בחירת מתנפחים מהנים ועמדת צילום או כל אטרקציה אחרת שתבחרו לשכור מחברת הפקות אירועים, ובחירה נכונה של הציוד המתאים תוביל להצלחת האירוע. כשאתם מנצלים בקפידה את המקום וממקמים את כל הציוד בפרישה מושלמת – ממושבים ועד ציוד אלקטרוני – אתם מייחדים את האירוע שלכם מאירועים אחרים. מתכנן אירועים חכם לא מבזבז שטח פנוי, ומצד שני אינו מערים שפע פריטים במקום אחד. ניתן לפרוס ציוד לארועים על כל השטח בצורה ויזואלית ולהחליט מה למקם היכן או לבקר במקום יחד עם צוות הפקות אירועים לפני האירוע, ולהחליט על עיצוב נכון של המקום. כך תוכלו לספק חוויית אירוח אידיאלית, שביחד עם תוכן איכותי באירוע שלכם, תוביל לנוחות ולשביעות הרצון של האורחים.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם